zondag 10 februari 2013

#Allesvoorbuiten....

Laatste hoofdstuk van Chapter 1..


                                        Op weg naar het volgend hoofdstuk...


Beste blog lezers,
Mijn zaak staat nu redelijk op de rit, voor mij wordt het nu belangrijk om zogenaamd ook op "inhoud " te gaan schrijven. De komende periode zal ik dus ook product-nieuws en zaken gaan en laten beschrijven die ook voor mijn klanten interessant kunnen zijn.

Ik heb nog niet echt een beeld hierbij, maar we gaan het proberen :-).
Feedback is dus van harte welkom. Voor mij wordt het nu belangrijk om langzaam en gestaag met een groot aantal zoektermen op de 1e pagina te komen, daar waar voorheen het vinden van de juiste leveranciers, fabrikanten de prioriteit had, is, het nu dus de zoekmachine-optimalisatie. Vanzelfsprekend zal het netwerk van partners, fabrikanten, toeleveranciers enz.. ook nog uitgebreid worden. Hier ligt echter de focus niet meer of in ieder geval minder.

Al mijn blogs van wat ik hoofdstuk 1 noem zijn dus verdwenen, en ook deze blog zal er maar een relatief korte periode opstaan. De klant ziet nu een bedrijf staan, en dat staat er ook!

Voor mij is het dus een volgend hoofdstuk en de tot nu toe gepubliceerde zaken voegen niets toe voor de volgende stap, en er gaat dus en nieuw hoofdstuk komen.
Op een iets zakelijkere manier producten en diensten aanprijzen, of klant-recensies toevoegen, dit hoort nu eenmaal bij de huidige manier van werken. En ik heb gewoonweg de tijd niet meer om alles zelf te schrijven.

Ik hoop dat ik een manier kan vinden waar, humor, maatschappelijk kritisch blijven en zaken bij elkaar komen.. En jullie de stukken ook leuk blijven vinden.
Waar ik dus ook op inhoud, af en toe een leuke bijdrage aan de markt waarin ik mij bevind zal leveren.

Product-overzicht: www.SKWshop.nl
Ik kijk er eigenlijk al naar uit om te gaan en te laten experimenteren met teksten, alles was immers nieuw voor mij.
11 maanden geleden was SKWshop nog een idee op de "keukentafel". Inmiddels staat er een bedrijf waar ik trots op ben. Mijn rol wordt anders, daar waar ik eerst creativiteit inbracht en dit door anderen liet uitwerken leren steeds meer mensen SKWshop kennen, (gelukkig maar..:-)), krijg ik het steeds drukker met klanten te woord staan, oplossingen met hun bedenken voor het vraagstuk dat ze hebben, de administratie wordt meer werk en ook het in levende lijve het bedrijf, de producten en mezelf promoten.

Het kind wordt dus volwassen en moeder krijgt een andere rol..
Dus niet schrikken of vreemd kijken als je denkt de oude blogs zijn weg. Gewoon weer een stap verder in de ontwikkeling van "mijn kind" : SKWshop, alles voor Sport, Straat en Recreatie.

Chapter 2, SKWshop in de "puberteit" komt eraan.
.





Dug-outs, voetbaldoelen, fietsparkeren, overkappingen, ballenvangers en meer..

                                    #Echtallesvoorbuiten!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten