dinsdag 11 maart 2014

Omdat het op een of andere manier moet van mezelf..


De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn bijna achter de rug. Het advertentiebudget is ingepland, de sponsoring geregeld. Dus wat nu?

Het aantal likes op Facebook gaat gestaag omhoog, aantal Twittervolgers nemen gestaag toe, websitebezoek is uitstekend. Het loopt allemaal, zeggen ze dan....

Maar...stilstand is achteruitgang, wordt er vaak gezegd. En ook ik ben hiervan overtuigd. En als mens heb ik er dan last van als de creativiteit even op is. Het gevecht met Google is op een bepaalde manier zo'n herhaling van zetten, dat het me af en toe gewoon echt de neus uitkomt en ik er op dit moment dus even helemaal geen zin in heb. Maar ik mag van mezelf op 1 of andere manier niet niets doen.


Dus wat dan wel...


Als ondernemer, vind ik het best lastig om mezelf deze vrijheid dan te geven. Gewoon de systemen even voor me te laten werken en even geen extra's. Overtuigingen waarvan ik dacht dat ik ze herkaderd had en als deze periode zou beginnen, ik de tijd zou nemen om me op te laden voor de komende drukke periode.

Maar nee dus..   en het voornemen om kalm aan te doen is ook de reden dat ik afgelopen weekend niet geblogd heb...., met als gevolg dat ik hier nu een slecht gevoel over heb en dus op dit moment blog.... haha, op 1 of andere manier grappig en een beetje triest tegelijk.

En qua ontwikkeling, dus ook maar weer bezig met een pannaveld dat op schroef-funderingen gemonteerd kan worden. In ca 12 uur is een pannaveld van 10 x 20 meter op te bouwen en af te breken.
De funderingen kunnen desgewenst in de bodem blijven zitten, zodat nadat het terrein voor iets anders gebruikt is, het pannaveld, eenvoudig weer teruggeplaatst kan worden.

Dus binnenkort wederom een zeer mooie uitbreiding van het assortiment pannavelden.




Hartelijk groeten van #allesvoorbuiten ;-)

Geblogd, met uitbreiding bezig, dus nu mag ik van mezelf wel even heerlijk van de vroege voorjaarszon genieten....



Ook van het nieuwe buitenkussen is het testmodel in bestelling, nog niet op de site, straks eerst maar eens wachten op wat het test-pannel mij terug geeft ;-)




En geheel volgens planning, hier ook de eerste doelen van verkocht.

Aanbieding! Actie-prijs tot 31 maart


Is en blijft eigenlijk ook gewoon  een super-aanbieding. 6 x 2 meter, volledig gelaste verplaatsbare jeugd voetbaldoelen, inclusief net en transport voor slechts 658,- per stel ex. btw.











1 opmerking:

  1. Je doorzettingsvermogen siert je! Maar neem ook eens tijd om op te laden, en dat in deze zon.

    Fijne avond, groet @Winkelshopping

    BeantwoordenVerwijderen