zaterdag 16 maart 2019

Voetbalkooien en pannakooien in Groningen

Voetbalmuur - voetbalkooi Noorderpoort College Groningen


Offertes schrijven, you win some, you loose some :-)

Vinden we absoluut niet erg, we informeren en adviseren iedereen graag, ook als er uiteindelijk ergens anders gekocht wordt (of gewoon niet gekocht). Maar af en toe komt er iets langs, waarvan je denkt: "Deze willen we hoe dan ook hebben." En dan gaat het niet om of over het geld...

Zo hadden we ook de aanvraag van het Noorderpoort-college in samenwerking met de gemeente Groningen voor het aanleggen van 1 voetbalmuren, zodat er bij het Nieuwe Noorderpoort-college een zeer fraaie voetbalkooi ontstaat. En ik woon hier zelf recht tegenover.....!!! Dus..

En dan is het uiteindelijk fantastisch dat je de opdracht krijgt :-)
Want iedere dag dat ik naar buiten kijk, kijk ik tegen de sportkooi aan en niets menselijks is ons vreemd toch? We gunnen onze concullega's werkelijk hele goede zaken, maar net deze even niet ;-)
En eerlijk is eerlijk, Nynke (onze senior sales en pr) heeft hier een fantastische bijdrage aan geleverd.



Over 3-4 weken gaan we plaatsen, en ook de tennisvelden verzorgen


Nog leuker..

En wat ik nog leuker vindt, is dat we ook in Groningen langzaam steeds meer leuke opdrachten beginnen te krijgen. Ik ben nu eenmaal een geboren "Stadjer" (Groninger). En ik ben trots op alle mooie (sportieve) pleinen die ik in o.a. Amsterdam, Utrecht, Antwerpen, Gent, Amersfoort, Nijmegen, Leiden, enz.. heb mogen inrichten. En om 1 of andere reden, het minst lever in mijn eigen achtertuin. Waarom? Weet ik niet, heb ik ook nooit uitgezocht of geprobeerd uit te zoeken.
Ik vind het gewoon fantastisch dat ik ook hier nu ook, voor ons, mooie projecten mag uitvoeren.

We hebben de vandalisme en geluidsarme pannakooi in Hoogkerk, in de wijk de Weijert, calisthenics-toestellen in Leeuwenborg. En straks dus ook in de Europoort bij het Noorderpoort-college.


Al in de planning staan

En we hadden al in de planning staan, een zeer fraaie overdekte pannakooi bij de Wimar-school uit onze populaire Premium-serie. En het inrichten van de Sport Arena van Kids United, de contributieloze sportvereniging voor kinderen met een beperking. Die ook het G-team van FC Groningen levert.


Pannavelden en pannakooien van SKWshop = kwaliteit!

Net als met al onze andere pannakooien en pannavelden hebben we ook hier weer de overtuiging dat als deze opgeleverd zijn, de opdrachtgevers en/of klanten, wederom denken: Zo hier staat wel iets voor dat geld! (En dan bedoelen ze de scherpe prijs en de kwaliteit die ze er voor gekregen hebben)  Waarbij we absoluut geen prijsvechter zijn in zo goedkoop mogelijk willen zijn, maar gewoon voor onze kwaliteit staan en indien een klant goedkoper wil, wij in een groot aantal gevallen, de goedkopere oplossing ten strengste afraden, omdat men de prijs na 1 jaar vergeten is, maar niet de kwaliteit. En voor onszelf...onze naam eraan hangt!

De meest gebruikte slogan van SKWShop is niet voor niets:

SKWshop.nl - De sterkste in pannakooien en pannavelden op maat! Duurzame oplossingen voor messcherpe prijzen! Buiten de sterkste!



Nog 2 x Groningen :-)

1. En heeft Maatschappelijk Groningen (FC Groningen) ervoor gekozen om onze ronde pannakooi Match, gecoat in de kleuren van FC Groningen (wit-groen) als hoofdprijs te gebruiken voor de "gezonde school-actie" die dit najaar gaat lopen.

Pannakooi Match, geschikt voor permanente plaatsing en als mobiele pannakooi. Deze straks in een groen-witte uitvoering als hoofdprijs voor de gezonde school-actie die later dit jaar gaat lopen


2. En leveren we vanaf nu aan de jeugd van FC Groningen :-)



Samengevat:

Een fantastische week, met voor SKWshop mooie ontwikkelingen en voor mij zelf als persoon, trots omdat ik mooie projecten in mijn spreekwoordelijke achtertuin (en wat betreft de voetbalkooi zelfs voortuin) mag realiseren.


De hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten
U weet weer wat (ons) mij bezighoudt en ik heb weer van de gelegenheid gebruikt gemaakt om bepaalde zoekwoorden, beter te positioneren in de zoekmachines van Google :-) Te weten:
pannakooi  -  calisthenics-toestellen en voebalkooi




SKWshop
Uw raadgevend leverancier voor de openbare en semi-openbare ruimtes

Snelle vrijblijvende offertes en altijd gratis advies, we helpen u graag
050-2806970
www.skwshop.nl - Buiten de sterkste!



Onze populaire Premium-serie. Nog altijd voor actie-prijzen. Beste koop pannavelden en pannakooien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten