vrijdag 1 augustus 2014

Hoe Google mijn ritme bepaalt...


Zaterdagmorgen..kop koffie. Weekend!
Ik heb de hele week gewerkt en ben klaar voor een weekendje ontspanning. De markt over, een kop koffie of een wijntje op een terras drinken. Gewoon even heerlijk niets doen...

Nu heb ik 1 gewoonte en dat is 's morgens wel altijd even de mail openen om te controleren of er iets in staat dat direct mijn aandacht vereist. Voorheen deed ik dat ook wel eens 's avonds, maar daar ben ik mee gestopt... Het enige dat me dat opgeleverd heeft zijn slapeloze nachten, want als er er ergens een probleem is ontstaan, kun je dat toch niet meer oplossen, maar je neemt het wel mee op bed met als gevolg een slapeloze nacht :-). Dat heb ik wel geleerd inmiddels.

Dus voordat de "ontspanning" 's weekends begint altijd even de mail-check. Nu is het ook zo dat we dan altijd even kijken naar de zoekwoordenpositie van een aantal voor ons belangrijke zoekwoorden c.q. zoekwoord-combinaties. Deze komt ook in de mail...
Pagina 1 is de Kalverstraat van Google en als je niet op de 1e pagina's staat, kost dat omzet. De hele wereld vecht om deze positie.. En wij doen hier vrolijk aan mee. En ja, op de zaterdagmorgen krijg je dan de grafiek onder je neus dat je met 2 zoekwoord-combinaties 3 plekken gezakt bent...slik..

Daar gaat 'íe weer..
Nog een kop koffie en daar gaan we dus weer, tekst herschrijven, fotootje veranderen, linkje plaatsen,
blogje schrijven...




"Google bedankt" denk ik dan, je had me toch ook gewoon even 2 dagen later kunnen laten zakken.... Zwarte zaterdag noemen ze deze dag, Duitsland, Frankrijk, Nederland, overal stappen ze in de auto om op vakantie te gaan....en jij gunt me niet eens even 1 vrije zaterdag-ochtend....


Vandaag was dug-outs 1 van de termen waarmee Google me had laten zakken. Dus vanmorgen hier de teksten van aangepast, en dus nu dit blog met de vermelding dat we een ruim assortiment aluminium dug-outs hebben voor zeer concurrerende prijzen. Waarom? Omdat ook deze linkverwijzing waarschijnlijk weer snel opgepikt wordt door Google en me meehelpt om weer een paar plekken te stijgen.



Onze extra diepe aluminium dug-outs de DO160 serie.

En ondertussen wordt ook de nieuwe categorie, verplaatsbaar hekwerk gevuld, hekken voor bouwplaatsen, wegwerkzaamheden en evenementen.


De hartelijk groeten van allesvoorbuiten... Morgen de mailbox toch maar ongeopend laten....















Geen opmerkingen:

Een reactie posten