woensdag 1 mei 2013

En nu weer normaal..


Dat waren dus de Koninginne-nacht en koninginne-dag :-).

Allesvoorbuiten heeft leuk meegedaan en we zijn er weer volledig van doordrongen dat we geen 18 meer zijn :-) en betalen nu de prijs...

Maar, super gezellige dagen gehad, de hele stad leefde, de mensen vrolijk en er zijn me geen nare incidenten ter ore gekomen. Alsof Groningen (en heel Nederland) een feestje nodig had, na een veel te lange winter en continue negatieve berichten i.v.m. de recessie. Heerlijk alsof iedere Nederlander alle ellende even volledig van zich af schudde en waarschijnlijk was dit ook echt zo.

En..., eerlijk is eerlijk, ik zeg wel eens dat in niet echt koningsgezind ben, maar ik pikte toch een traantje weg bij de inhuldiging. Lange leve de Koning! En ik besefte ineens, dat ik het hebben van een koningshuis, eigenlijk niet zou willen missen. En ik besef me ook dat ik niet eens uitleggen waarom...


De laatste herinnering aan leuke dagen.

Maar nu weer aan het werk...en voor mij een weekje vitamines, veel water en op tijd op bed.


                                                   
                                                  Lang leve de Koning :-)



 
          Allesvoorbuiten; parkbanken, pannakooien, voetbaldoelen, dug outs en meer.
                              SKWshop;  Alles voor Sport, Straat en Recreatie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten