woensdag 2 oktober 2013

Dierenleed...


Met tranen in mijn ogen zie ik de berichten langskomen, op facebook, twitter, in de krant.
De dolfijnen in Japan, verschrikkelijk wat een dierenleed, we zouden de smeerlappen moeten oppakken.
Gelukkig zijn er veel mensen die reageren op dit bericht en er dezelfde mening als mij op na houden.

Nu.nl, levende aapjes op een bord, in een restaurant in een exotisch land. Deze worden doodgeslagen op het bord en daarna worden de hersenen op gegeten. Eerlijk is eerlijk, mijn maag draait dan, en kwader kun je me bijna niet krijgen. Wat gebeuren er toch verschrikkelijke dingen op deze wereld.

Ook dit gevoel wordt gelukkig door mijn medelander gedeeld, we zijn het allemaal met elkaar eens. Direct stoppen met dit soort praktijken en voor de medemens die zich hier mee bezighouden hebben we ook wel een oplossing. Dit kunnen we zien aan de opmerkingen die bij dit soort berichten/foto's geplaatst worden en aan het aantal keren dat mensen dit delen...gelukkig maar.

Barbaren die exotische vogeltjes eten, katten en/of honden. Verschrikkelijk. Gelukkig ben ik net als bijna al mijn medelanders zeer tegen dit soort praktijken...Barbaren zijn het!!


"Oh..wacht even, er roept iemand wat we gaan eten vandaag..."

Ik roep: "Ik haal wel even kip of varkensvlees van de supermarkt..................................."


Scharrelkippen.




Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten,


Sterk in fietsparkeren, dug-outs, voetbaldoelen, parkmeubilair en meer..


Wederom uitbreiding afzet- en antiparkeerpalen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten