zondag 23 februari 2014

Made in Holland en een prijsdoorbraak!!





Ik val maar meteen met de deur in huis, de afgelopen weken hebben in het teken gestaan van netwerken en samenwerkingsverbanden aangaan. En ik ben erg trots dat ik weer een aantal top-producten heb kunnen toevoegen aan het assortiment van SKWshop.

Als eerder geschreven, word ik vaak benaderd door fabrieken en bedrijven met de vraag of ik hun producten op wil nemen in mijn assortiment. En daarbij hanteer ik nog steeds hetzelfde motto. "Wat Nederland mij biedt, haal ik ergens anders niet".
En daarom wijs ik de aanbiedingen uit het buitenland inmiddels meestal direct af en sta open voor gezonde Nederlandse producten en Nederlands ondernemerschap.



Sportveldbelijning.


Met trots deel ik mee dat we vanaf heden ook producten voor professionele sportveld-belijning in het assortiment hebben. ROFRA-line. Ontwikkeld door 2 jongens met een achtergrond in de sport en ontstaan in de glastuinbouw. Tijdens het (wit) spuiten van kassen om deze te beschermen tegen uv-straling ontstond bij hen het idee om dit ook op sportvelden te gaan doen.

Vanuit dit punt zijn ze begonnen om te experimenteren met het maken van verf voor sportveld-belijningen.
Weetje! Het 1e veld dat ze ooit mochten belijnen is destijds acuut afgekeurd en de wedstrijd afgelast.

Maar volhardendheid wordt vaak beloond en ze lijn het product gaan door-ontwikkelen en produceren nu een belijningsverf welke tot het absolute topsegment behoort, Rofraline.


Rofraline Easy Single. Het resultaat: supperstrakke witte lijnen

Innovatie.


Naast de "klassieke" mengverf. Belijningsverf die aangemaakt wordt met water heb ik ook een verf opgenomen die niet meer gemengd hoeft te worden en super-witte belijningen geeft!
Sterk geconcentreerde verf, waarvoor een belijningswagen ontwikkeld is, de Rofra-liner Easy, die dit op een andere manier verneveld en verdeeld. Met 1 Jerrycan van 10 liter kunt u zeker 3 voetbalvelden belijnen.



De speciaal ontwikkelde belijningswagen. De Rofra Easy-liner.


De voordelen:

-tijdsbesparend
-opslagbesparend
-geen grote voorraadtank waarin de mengverf kan bezinken
-superstrakken en witte lijnen.

Een aantal BVO's in Nederland, waaronder Feijenoord en NAC-Breda hebben dit product ook al ontekt. En dus vanaf nu ook bij SKWshop verkrijgbaar.

(Oh, ja, de naam ROFRA, staat voor (Ronald en Frank :-))



Ander nieuws!! 


Ook ben ik trots dat ik kan mededelen dat de antivandalen-voetbaldoelen, de TRD300-serie vanaf heden in Stadskanaal geproduceerd worden. De 1e doelen zijn al in productie en zullen over ca. 2 weken in een pannakooi in IJzerlo geïntegreerd worden! De plaatsing wordt vanzelfsprekend weer gerealiseerd door Montage Noord. 



De TRD300-voetbaldoelen serie. Hier geplaatst in een pannaveld te Koedijk.







De dug-out 150 en 160-serie.




I.v.m. capaciteitsproblemen van onze producent in Delfzijl, zijn we overgegaan naar een iets grotere fabriek.
Deze zeer fraaie gelaste aluminium dug-outs worden nu dus geproduceerd in Roden door Mennes Metaaltechniek!  
Deze dug-outs hebben inmiddels al een hele reis achter de rug, begonnen in Roemenië...dit gaf kwaliteitsproblemen, toen naar Delfzijl...dit gaf capaciteitsproblemen en nu dus in Roden.


Vanaf heden, deze dug-outs, DO150 made in Roden.

Basketbalpalen.


En door de samenwerking met Mennes Roden was het volgende probleem ook direct opgelost.
Ook een aantal mijn basketbalpalen haalde ik tot voor kort uit Roemenië, totdat ik de laatste keer geconfronteerd werd met een heel bijzonder vrachttarief voor het transport van een paar basketbalpalen naar Nederland. Ik heb netjes verwoord dat ik ze niet meer hoefde ;-) en heb iemand gevraagd om zo snel mogelijk 2 types basketbalpalen voor me te tekenen.
  - 1 verstelbare, de Rothe+
  - 1 fixed basketbalpaal, de Rothe fixed. 

En had dus met Mennes Metaalbewerking gelijk een producent. Hier ben ik best trots op, want dit proces heeft zich tijdens 2 lopende opdrachten afgespeeld en de klant wordt dus gewoon beleverd. En de kwaliteit en service is ook nog eens beter. 


Nieuw product uit Roden, de verstelbare Rothe+ basketbalpaal.

(De naam van de basketpalen zijn ontleend aan het feit dat een goede kennis Derk Rothe, na mijn telefoontje, direct is gaan zitten en de tekeningen en stuklijsten voor me gemaakt heeft.)
De 1e palen zijn in productie en zijn binnenkort op een paar schoolpleinen te zien in Nederland.
Schoolpleinen Assen en Rosmalen hebben de primeur!

De afbeeldingen hiervan zullen direct na plaatsing op de site geplaatst worden, dan ben ik ook van de afbeeldingen van de basketbalpaal zoals deze in Roemenië geproduceerd werden af en sluit dit hoofdstuk voorlopig af :-).

Tot slot.
Het laatste nieuws dat ik nu ga delen.... (er is nog veel meer,... maar anders wordt het verhaal wel heel lang!.



Super-aanbieding!


De afgelopen maanden is onze fabriek voor aluminium voetbaldoelen druk bezig geweest met het ontwikkelen van een 6 x 2 meter voetbaldoel in een lagere prijsklasse. En we kunnen u meedelen dat dit geslaagd is!! Een prijsdoorbraak. Deze volledig gelaste aluminium voetbaldoelen zijn bedoeld voor het door de KNVB ontwikkelde 9 x 9 spel. En voldoen dus volledig aan de eisen van de KNVB. 


Verplaatsbaar 6 x 2 meter voetbaldoel, JVD6x2M.


INTRODUCTIEPRIJS!!
Nieuw in het assortiment!  *Slechts 658,- per stel.
  
Specificaties voetbaldoelen:

-afmetingen, 6 x 2m.
-diepte, 1,5m.
-geprofileerd aluminium profiel, ø80mm. volledig gelast.

Levering, franco door heel Nederland.
Inclusief doelnetten en nethaken! Een buitenkans voor iedere voetbalvereniging!
En natuurlijk ook zeer geschikt als recreatiedoel op camping en recreatiepark!

*De actie loopt tot en met 31 maart 2014!


Doorgelaste hoeken en vlakke nethaken, vanzelfsprekend passen ook de oude open kunststof nethaken op dit fraaie voetbaldoel.


Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten, uw partner voor sport, straat en recreatie! Duurzame en voordelige oplossingen. En continue in beweging.

En volgt u ons al op Pinterest?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten