zaterdag 20 september 2014

Noodweer op de Filippijnen..



Zaterdagmorgen, in de auto, radio aan en een beetje meezingen met de muziek. Ineens verspring het liedje naar de reclame gevolgd door het journaal..  Een paar vervelende situatie's in Amsterdam, het weer en vervolgens weer muziek.

In 1 keer komt de tekst noodweer en overstromingen op de Filippijnen, in mijn hoofd weer langs, dit was op het journaal genoemd, en meestal neem ik dit soort zaken ter kennisgeving aan, hoe erg ik dit ook vind, je kunt nu eenmaal niet de last van de wereld op je schouders nemen...toch?

De grondstoffen-producent van onze netten onder de donkere vlek

Maar ineens, Filippijnen, netten!?! En ik besef me dat de grondstoffen van mijn netten daar vandaan komen en dus een natuurramp nu 1 op 1 consequenties kan hebben voor mijn netten-programma.
En er een aantal weken een bepaalde soort of kleur niet geleverd kan worden. Natuurlijk is er een alternatieve leverancier mocht een fabriek echt plat gaan voor langere tijd, maar, ook deze moeten dan van de andere kant van de wereld komen.

En alsof ik opeens wakker word, besef ik me dat door SKWshop, mijn wereld groter en groter wordt.. Ik ril een beetje en denk,........ was ik maar jaren eerder begonnen.............. Waarom deze laatste gedachte op kwam............? Geen flauw idee...... Maar internationale gebeurtenissen, hebben ineens een wel heel andere betekenis dan voorheen......


Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten,


De wereld een beetje mooier maken, daar worden we blij van.


Mooi toch? Onze Love-knuffelstenen bij de universiteit in Wageningen



NIEUW! 

Reservebanken, geschikt voor permanente bevestiging en als mobiele bank. We hebben deze geplaatst in de categorie: dug-outs
Reserve bank met kuipstoeltjes







Geen opmerkingen:

Een reactie posten