dinsdag 3 november 2015

Loslaten......brrrr....





Een weekje weg!

Hard gewerkt de afgelopen periode, eerlijk is eerlijk. Daarnaast ook nog eens een verkoudheid en een fikse virus gehad die wel heel erg graag bij me wilde blijven. Dus gewoon even aan een paar dagen ontspanning toe.

Geen probleem, een kleine week vakantie boeken: Zweden, Stockholm. Deze stad heb ik al langer op mijn verlanglijstje staan en de laatste keer dat ik deze trip geboekt had, is deze niet doorgegaan door een blikseminslag op het spoor, en een vlucht vertragingen op Schiphol en lagen we uiteindelijk op dezelfde dag weer in ons eigen bed i.p.v. in Stockholm. Alleen ca. 14 uur later dan dat we vertrokken waren. 


Geboekt!

En dan komt het bij mij... loslaten... al is het maar voor heel even...
We hebben een jonge hond, Shu genaamd van 7 maanden jong...... en
SKWshop, toch ook een beetje mijn kind......

Het onbestendige gevoel van "komt het allemaal wel goed" hoort een beetje bij me, denk ik.
Waarom dit is blijft voor mij altijd wel een beetje een thema. Maar, m'n beide "kinderen"  :) zijn, dat weet ik zeker, in goede handen.
Angelo onze nieuwe collega bewaakt SKWshop en Martje past op Shu als we weg zijn. 
Alles dus in goede handen zeggen de feiten, maar het gevoel...

Voor lange of voor korte tijd. Loslaten is gewoon niet zo mijn ding. Als ik eerst maar een dag weg ben. Want na het draaien van een lang seizoen heb ik een heerlijk weekje weg dan ook wel weer verdiend en weet ik dat alles na de 1e dag helemaal oké is......




Hartelijke groeten van mij, binnenkort een weekje afwezig dus ;-)











Geen opmerkingen:

Een reactie posten