zaterdag 8 oktober 2016

Intuïtie een goede raadgever?


Ondernemen...


Ondernemen is beslissingen nemen, keuzes maken. Meestal beredeneert op een aantal feiten dat je hebt of kent en anders zorgen we ervoor dat we de benodigde informatie krijgen. Meten is weten en gokken doe je in een casino....


Intuitie...

Je hebt echter ook van die momenten dat iets goed of juist niet goed voelt... Je hebt geen feiten, verzamelt geen informatie, maar doet gewoon wat je gevoel je in geeft.... 
Ook kunnen er momenten zijn in je leven dat het lijkt of je gevoel (intuïtie) je in de steek gelaten heeft. Dat het net allemaal even anders uitpakt dan je gedacht had....


In flow..

Wij echter zitten op een heel bijzondere manier in flow bij SKWshop..... Alsof er een beschermengel bij ons op kantoor zit die ons ingevingen geeft. Alle beslissingen die we nemen de laatst tijd op basis van gevoel, blijken de juiste te zijn. We hebben geen verklaring, maar het is gezien het aantal (ingegeven) beslissingen, als al geschreven echt wel heel bijzonder. 

Dit geldt ook voor producten, waar we veel tijd en energie in gestopt hebben, omdat we er zelf in geloofden. Reclame, promoten, reclame, promoten, maar de verwachte resultaten bleven dan een beetje achter. Op een gegeven moment stop je met de het erin stoppen van een hoop energie... Logisch, blijkbaar zit de klant, consument er dan niet op te wachten, of is er gewoonweg nog niet aan toe. Dus we laten het los.... En ineens zonder verklaring, begint het te lopen...... 
Zegt u het maar... We gaan de producten niet benoemen, het enige dat me dat op kan leveren is dat ik een concurrent wakker maak...  Helaas, want ik zou dit graag met jullie delen. 


Hoe te ondernemen, succesvol ondernemen... is niet altijd in woorden te omvatten...
There's more then meets the eye :-)


De hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten

www.skwshop.nl 



Raadgevend leverancier voorde openbare en semi-openbare ruimte.



Zoekmachine-gevecht...


Ter afsluiting een afbeelding van een voetbaldoel P-model.
Niet dat dit iets met dit blog te maken heeft, maar Google dwingt ons om een beetje aandacht aan onze aluminium voetbaldoelen te geven,anders verdwijnen we van de 1e pagina in de zoekresultaten.
Onze voetbaldoelen behoren nu eenmaal kwalitatief tot het topsegment en dat voor verrassend scherpe prijzen en is daarnaast een productlijn waar we gewoon in mee willen blijven doen....
Waarom? Geen idee  =  intuïtief ingegeven ;-)


Voetbaldoel P-model  al voor 525,00 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen