maandag 15 juli 2013

Adverteren...net topsport!

Tot frustrerend toe..........................
"Het helpt je als je af en toe een advertentie erbij op Marktplaats of Speurders plaatst."
Oke, hoe moeilijk kan dit zijn...?

Prive-acccount aanmaken, een betaalde heb ik al. Advertentie schrijven, beetje kopieren en plakken, en ik sta op Marktplaats en Speurders.
Voetbaldoeltje, picknicksetje en een overkapping. Laat de kopers maar komen....

1 dag later even kijken bij mijn advertenties..verhip, ik sta alweer op pagina 12! Geen probleem, kopiƫren, knippen plakken en ik sta erweer. Zo, weer verder met de orde van de dag.


Dit herhaalt zich een paar dagen, helaas nog geen reactie via dit medium, maar voor wie me kent, weet dat ik niet maar zo even opgeef.
Knippen, plakken en we zijn er weer bij. Voetbaldoeltje, overkapping en een picknicksetje.

SPAM!

"He, ik kan geen advertentie meer plaatsen op marktplaats?" Op onderzoek. Ik had al wel eens, een mail gehad met deze advertentie is een duplicaat, maar dit soort zaken zet ik gelijk ongeopend in de prullebak.

"Uw account is geblokkeerd." Blijkt dat mijn manier van adverteren onder spammen valt, wist ik veel...Volgende keer toch maar de algemene voorwaarden lezen. Weer iets geleerd, nieuw account aanmaken, we hebben gelukkig nog een paar email-adressen op reserve ;-).

Een nieuw aanvalsplan.

Het heeft ook nog steeds niets opgeleverd en moet ik misschien iets fanatieker adverteren, ik hoef via deze weg niets te verkopen, maar het begint inmiddels een principe-kwestie te worden.... Nieuwe strategie, knippen, plakken, plaatsen en oude advertentie verwijderen. Voetbaldoeltje, picknickset en overkapping. En het belangrijkste gedeelte van mijn nieuwe strategie, ervoor zorgen dat ik langer op pagina 1 en 2 sta. brilliant, en nu gaat er vast iets gebeuren...




Vanmorgen de advertentietjes geplaatst, dus even kijken waar we staan..... Verhip, alweer op pagina 4! Knippen, plakken..., jullie kennen de cyclus inmiddels en 2 uur later weer kijken....Pffff, knippen, plakken......

Welke....zit er aan de andere kant mijn advertenties weg te drukken? In gedachten zie ik het gehele proces voor me, aan de advertenties te zien een redelijk kleine groep, allemaal dezelfde brilliante strategie en ik met mijn eigenwijze kop, wil de langste adem hebben....

En bedankt!

Ik ben even vergeten wie me de tip gaf, maar voor diegene:  "BEDANKT!"  Ik zit nu vanwege mijn karakter muurvast in deze cyclus totdat ik een voetbaldoeltje, overkapping of picknickset verkoop via deze advertenties...

Ja, soms zitten principes je een beetje in de weg, dus weer: knippen, plakken...en een klein beetje hopen dat het niet te lang gaat duren.


Hartelijke groeten van allesvoorbuiten, want ik moet weer een rondje maken ;-).

Pffffffffff....




En als je iemand kent die een voetbaldoeltje, overkapping of een picknicksetje zoeken, laat ze dan even op Marktplaats of Speurders kijken a.u.b.



SKWshop. sterk in: voetbaldoelen, dug outs, handbediende slagbomen, en sinds kort ook in betonnen "Pingpongtafels".




Geen opmerkingen:

Een reactie posten