zaterdag 9 november 2013

Aan alle ouders...


Over SKWshop.

Overkappingen-tijd noemen ze deze periode wel eens. Voor diegene die wel eens mijn site bezoekt zal ook opvallen dat er iedere week wel iets gebeurd c.q. veranderd op deze pagina's. Ja, oorspronkelijk wilde ik de voetbaldoelnetten complementeren, echter niets zo veranderlijk als een mens. De komende periode zal hier nog veel meer veranderen, een gesprek met een grote fabriek over de grens is gepland en ik heb hier nu al zin in. De voetbaldoel-netten komen later, en dit ga ik ook echt niet zelf doen ;-)). Heerlijk pionieren.

Even kwijt.
Maar wat ik nu echt even kwijt wil, omdat dit de laatste tijd regelmatig door mijn hoofd speelt:
Ik vind het zo mooi om steeds weer en weer te ervaren welke mogelijkheden de huidige internet-technologie c.q. digitale wereld biedt aan ondernemers en mijn participatie in deze wereld met SKWshop. Vaak denk ik dan,  de laatste tijd terug aan mijn jeugd. Ik kom namelijk niet uit een ondernemersgezin. Het motto was thuis altijd:  Beter een " grote knecht" dan een "kleine baas." En als kind ga je dit geloven.

Ik merk nu hoezeer dit een beperkende overtuiging is waar ze me mee opgezadeld hebben. Jarenlang heb ik dit als absolute waarheid aangenomen. En de 1e 40 jaren van mijn leven ondernemen als moeilijk, zorgen, zwaar, te veel risico, afgedaan. En na mijn 18e dus voor een "baas" ben gaan werken.




Bizar om er na zoveel jaar achter te komen dat ik ondernemen misschien wel het leukste vind dat ik ooit gedaan heb. Jammer eigenlijk dat ik hier zo laat ben achter gekomen, maar erg blij dat ik het toch ontdekt heb. En dan besef ik mij, dat er waarschijnlijk heel veel mensen rondlopen, oud worden, en nooit hun eigenlijke passie ontdekt hebben omdat ze vanuit hun gezin van oorsprong volgestopt zijn met beperkende overtuigingen. Net als ik.
Te moelijk, te zwaar, saai, enz. enz. daardoor altijd deuren dicht heb gelaten, waar misschien wel de deur naar hun passie bij zat en zonder dat ze het ooit zullen weten een leven geleid hebben dat er heel anders uit had kunnen zien...

En het meest erge vind ik nog wel, dat dit patroon ondanks alle kennis die aanwezig is over het effect van het inprenten van beperkende overtuigingen...de cirkel niet doorbroken wordt en we onze kinderen onbewust mogelijk veel kansen ontnemen, generatie op generatie. (Is er misschien daarom ook nog altijd oorlog in deze wereld?)

Ik heb mijn passie door toeval ontdekt, als een grap aan de keukentafel, die ik toen, op dat moment zelf nog niet eens geloofde maar uiteindelijk door de goede stimulans in mijn omgeving een mooi bedrijf opgezet heb, dat nu al internationaal opereert, steeds meer bekendheid krijg in de wereld waarin ik penetreer, de serieuze gesprekspartner die ik geworden ben voor de andere partijen.... Ik heb geluk gehad, dat besef ik me heel goed de laatste tijd, echt geluk, door puur toeval mijn passie voor het ondernemen ontdekt.

Maar wat als, als het toeval niet gebeurd was... Dan had ik nu nog steeds geroepen: "Beter een grote knecht dan een kleine baas". Begrijpt u mij ouders?






Hartelijke groeten van allesvoorbuiten, de komende periode de focus op overkappingen, afvalbakken, en slagbomen.



Blij.
Mijn 1e opblaasbare pannakooi verkocht, zo leuk. Deze gaat gebruikt worden tijdens de kerst als attractie, ik ga heen, filmpje en foto's maken, ben hier gewoon vrolijk van. We hebben deze producten namelijk nog maar sinds kort in ons assortiment.

Opblaasbare Pannakooi, in diverse kleuren leverbaar.


Fiets-overkapping Leipzig, een van de vele oplossingen die ik op dit moment biedt als het om droog fietsparkeren gaat. Hier in de dubbele uitvoering met 2 half gesloten wanden. Een bijzonder duurzame en prijsvriendelijke overkapping

Overkapping Leipzig-dubbel







Geen opmerkingen:

Een reactie posten