dinsdag 26 november 2013

Verschrikkelijk stuk dierenleed...bah..


Kan het niet laten, moet dit bloggen...

Op Facebook is te zien dat meer mensen net als ik naar Radar gekeken hebben. Gelukkig maar..
Een stukje over het winnen c.q. oogsten van de Angora-wol. Radar-filmpje.

Wederom een uitstekend voorbeeld van principeloos geldgewin. De vacht wordt gewoon van een levend Angora-konijn getrokken dat ligt te kermen van de pijn. Onder het motto, zo gaat het lekker snel en goedkoop...
Walgelijk, walgelijk... Ieder zichzelf respecterend concern kan het mijn inziens niet maken om dergelijke producten aan te bieden. Het fenomeen is al jarenlang bekend bij een grote groep, blijkt achteraf. Ik wist dit niet!!

Hoe kan het dat in deze blijkbaar hypocriete hopeloze wereld, jarenlang wordt gevochten tegen het doodknuppelen van kleine zeehondjes voor bont en dergelijke zaken nauwelijks aandacht krijgen.

Wanneer komt er een wet die dit soort zaken aanpakt, plofkippen, Angorawol, en weet ik wat nog meer...
Wanneer, welk (politiek) leiderschap is nodig om..... Of beter, we kunnen dit van onderaf als consument ook heel eenvoudig oplossen..toch??

Niet meer kopen!! Ik niet in ieder geval!
En als dit nu dan steeds meer bij de grote groep bekend wordt, we hebben toch bijna allemaal wel iets, FB, Linkedin, Twitter,.. Dan moet het toch mogelijk zijn om dit soort berichten continue door te delen, en door te delen. En dan zou het in een land als Nederland toch zover moeten kunnen komen dat niemand meer een goedkoop Angora-truitje koopt. Of zou het inmiddels zo erg met ons gesteld zijn dat dit niet werkt, dat er gewoon een grote groep mensen dit toch blijft kopen. Meedoet dit soort zaken in stand te houden.....

Ik wil en kan dit niet geloven, en naast het delen, daarom ook nog een keer dit blog. Het kan toch gewoon niet zo zijn dat er een grote groep die bekend is met dit soort leed, bewust meewerkt dit in stand te houden, PUNT!!


Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten

Sterk in overkappingen, fietsparkeren, voetbaldoelen, dug-outs en meer...




Met SKWshop..
Ik ben gevraagd om een redactioneel stuk te schrijven voor een blad over pannasoccer en pannavelden, leuk, ik heb er zin in :-).

En toch maar een paar kerst-dingen in het assortiment opgenomen, waaronder een 5 meter hoge opblaasbare Kerstman.
Of ik dit ga verkopen...ik weet het niet, maar vind het gewoon leuk om een paar dergelijke artikelen tijdens deze dagen in mijn assortiment te hebben. Er volgen nog een paar van dit soort artikelen.


Leuk toch..




En erg druk met de shop, veel kleine zaken toevoegen, deze week een aantal jeugd-doelnetten en volleybal-antennes.  toegevoegd aan het assortiment..
Nu alleen nog een paar mooie afbeeldingen maken.

Antennes en antennehouders











Geen opmerkingen:

Een reactie posten