zondag 2 maart 2014

Oeps...foutje!


Maandag-ochtend.


"Karin, ik ga morgen het pannaveld voor je plaatsen""..
Nu? Dit is toch pas volgende week, want dan heb ik de doelen terug van de coating en is het vakantie bij hen en dan zouden we het pannaveld plaatsen.
"Nee, ik heb dit nog besproken met contactpersoon van de school, en er is nu vakantie, dus ik ga morgen heen".

"Ok"  zeg ik, "als dit zo is, ga ik direct doelen regelen, ik heb nog een stel in Dodewaard staan."
"Komt goed."

"Pffff", denk ik bij mezelf, "iets scherper zijn Karin". "Gelukkig kunnen we het met kunst en vliegwerk nog redden."

Even later, de telefoon: "Wanneer komt u de afvalbakken afleveren, we gaan straks weer open en willen zo langzamerhand beginnen met het plaatsen.".

"Oefff, dit zal toch niet". Denk ik. "Dit had er toch al lang moeten zijn.... Shit, de 2e miskleun! De week begint lekker." "Je moet echt scherper worden Karin."


"Mevrouw, ik ga er direct voor u achteraan, u hoort van mij."




Lekker begin van de week, maandagochtend en al 2 zaken niet voor elkaar denk ik, pfff.
Direct maar even schakelen. Mailtje naar de transporteur i.v.m. de afvalbakken en als aangegeven direct de doelen regelen.

Met een beetje een rotgevoel ga ik de dag door. Natuurlijk, waar gewerkt wordt, maakt men fouten, maar ik vind het nu eenmaal niet leuk om fouten te maken, en loslaten duurt dan altijd even. Zit in mijn systeem op een of andere manier.

Dinsdag-ochtend:

Telefoon.. "Karin, ik sta hier bij de school om het pannaveld te plaatsen en er is iets misgegaan....... het pannaveld moet pas volgende week geplaatst worden..."

Even later....
"Mevrouw, mijn excuses, de afvalbakken waren al keurig afgeleverd, was niet aan me gemeld........."

Mijn humeur knapt ineens op, maar ik denk opnieuw, maar nu met een glimlach: "Karin, je moet scherper worden ;-).'' Of is het gewoon af en toe minder twijfelen aan mezelf?




Hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten,


Sterk in voetbaldoelen, dug-outs, pannavelden, slagbomen en meer...



Inmiddels is IJzerlo een leuk pannaveld rijker :-)


Tijdens de bouw, Pannaveld 6,5 x 12,5meter.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten