zaterdag 24 mei 2014

Misselijkmakend!


In de krant... Ermasport biedt aan om zonder winst-oogmerk dug-outs te inspecteren en nieuwe met hoge korting aan te bieden!

Dit naar aanleiding van het verschrikkelijke ongeluk, waarbij een meisje om het leven kwam, na het instorten van een betonnen dug-out.

Link naar artikel.

Misselijkmakend!



Ethiek!
Als je maatschappelijke betrokkenheid toont en belangeloos iets geeft, heb je het niet over dug-outs, of een ander product met korting! Punt.

Er is in dit land echt geen enkele sportclub die de veiligheid van zijn of haar spelers af laat hangen van een korting van een paar honderd euro, gelooft u mij maar.

Een bedrijf dat zichzelf marktleider noemt en daarnaast een bedrijf opzet die niet of nauwelijks naar de naam Erma te herleiden is en hiermee haar eigen dealers "vermoord". Zo'n bedrijf heeft, mijn inziens, weinig ethiek en vertrouwen in haar eigen merknaam en marktleiderschap. Dit bedrijf wil nu zelf belangeloos dug-outs inspecteren en dug-outs met korting leveren? Klinkt niet geheel belangeloos. Ophouden en eerlijk zijn, we zijn allemaal commerciƫle instellingen.
Ook wij hebben de mening dat je als bedrijf iets terug hoort geven aan de omgeving waarin je opereert, dit is echter niet geheel belangeloos, want wij van SKWshop hebben behoefte aan een goede naam en grote naamsbekendheid.

Ermasport heeft in het begin voor mijn gevoel er van alles eraan gedaan om mij van de markt te krijgen, in mijn opstart als vrouw in de buitensport- en buiteninrichtingswereld.
Waarom? Geen idee, hoef ik ook niet meer te weten, maar de antipathie die ik hierdoor destijds tegen hen opgebouwd heb, wordt weer eens versterkt door de in mijn ogen ethiek-loze actie van deze mensen.


Belangeloos is een extern deskundige alle dug-outs laten inspecteren, zonder iets aan te bieden met korting! Dat zou een actie zonder winstoogmerk zijn! Bah, bah!

Als aangegeven ik ben door het verleden bevooroordeeld, maar in mijn ogen is Ermasport op dit moment marktleider in de ethiek-loosheid.



Hartelijke groeten van allesvoorbuiten,


Volgende keer weer een vrolijk stuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten