dinsdag 26 februari 2013

Seizoen komt er aan

Nieuwe teams en nieuwe produkten




Nog steeds veel dynamiek bij SKWshop.

De laatste ontwikkelingen:

1. Eigen montageteams.
Om de kwaliteit en service te kunnen waarborgen gaan we nu met vaste montage-teams werken.
Binnenkort wordt er met het "opleiden" gestart en bij problemen is er dan een vast aanspreekpunt en coordinator van alle werkzaamgheden. Plaatsen van o.a. ballenvangers, pannakooien, veldafscheidingen, slagbomen en meer.. weer een stap richting de verdere professionalisatie. Binnenkort zal het team voorgesteld worden, zowel via deze blog als via onze site.

2. Reclame bij fcg-online.
Ook wordt de laatste hand gelegd aan een banner op de site van fcg-online. Op een superplek!
We weten dat banners in principe weinig verkoop genereren, zeker algemene banners. Daarom hebben we gekozen voor het aanbieden van gekleurde doelnetten in clubkleuren, geknoopt PE-4mm, voor een leuke prijs. En voor diegene die dit niet weten ;-). Geknoopte netten zijn sterker/duurzamer dan knooploze netten van PP (Polypropyleen).

Dus ook bijzonder druk achter de schermen met het programmeren van keuzemenu's om de eventuele klant bij dit product eenvoudig de gewenste kleuren te kunnen laten bestellen....pfff, maar wel leuk.

3. Nieuwe producten.
Dit staat niet stil, parkbanken uit de M3-lijn toegevoegd. De Exeter Parkbank. De M3-lijn behoort tot het absolute topsegment in Nederland. Ik denk dat je kwalitatief niet beter vindt in Nederland. Banken die waarschijnlijk 100 jaar mee gaan en nog mooi zijn ook. Bijzonder trots dat ik dit in mijn assortiment heb.

Daarnaast veel productfoto's toegevoegd, waaronder de afbeelding hieronder..

Nieuwe foto van parkbank model Tibado toegevoegd.


Ook heb ik een paar leuke fietsparkeersystemen toegevoegd, waaronder de 3000 met tekstbord, leuk voor winkels e.d. kunnen ze reclame-uitingen op kwijt.

En wacht ik op de 1e productfoto's van de Cube-lijn, bijna gereed :-).

4. Sportnaais
En ben ik in contact gekomen met de jongens achter Sportnaais, super hoe deze jonge mensen hun droom najagen om op professioneel nivo iets in de sportjournalistiek te gaan doen. Je kunt ze vinden op Twitter en op Facebook, alwaar ze ieder minuut van hun beschikbare tijd aan sportverslaggeving doen.
Heerlijk gelunched met hen en ze gaan proberen om me te helpen hoger in Google te komen. Ongekend hun oprechte liefde voor alles wat maar met sport te maken heeft.

Restaurant Ringweg blijft een heerlijke plek om te lunchen


5.Google
Super..ik sta al met een aantal belangrijke zoekwoorden behoorlijk hoog in de zoekmachine van Google, als je bedenkt hoe jong mijn site is, is dit toch een hele knappe prestatie.
Zoek maar eens op ballenvanger, fietsoverkapping of handbediende slagboom.

5. Pannasoccer.
En een nieuwe pannakooi toegevoegd. De PS200-serie. Gemaakt van oerdegelijk spijlen-hekwerk, zijwanden c.a. 1 meter hoog, achterwanden 2 meter. Leverbaar in de afmetingen: 7,5 x 16 meter.
De lenge 16 meter heb ik gekozen omdat ik dan niet hoef te laten zagen in de lange wanden voor het toegangspoortje of opening, hierdoor blijft de roestbescherming optimaal. Leverbaar in verzinkte en in diverse RAL-kleuren. Wel een stuk prijziger dan, maar dan heb je ook een hele mooie pannakooi.

Afbeelding van Artimex, leverancier van o.a. mijn basketbalsystemen
Al met al veel ontwikkelingen omtrent SKWshop en dus mijn persoon, en zoals ik er nu tegen aan kijk, gaat dit nog wel 2 jaar door. Veel leren, vallen, opstaan en vol goede moed weer doorgaan Let op SKWshop, #allesvoorbuiten, wordt een steeds mooier bedrijf....

En via deze weg bedank ik iedereen die mijn blog leest, deelt, mijn producten een like geeft en me steunt in de sociale media. Dit heeft een ongelofelijke bijdrage geleverd in het hoog in Google komen met een aantal belangrijke zoekwoorden. ik hoop dat jullie hiermee door gaan, net als met het lezen van mijn blogs.
Dank, dank, dank, hiervoor..

Ik ga nu verder met het organiseren van mijn bedrijfs-vervoermiddel, dus let op! Binnenkort zie je me bij de weg. En zoals vroeger geleerd voor het oversteken. Kijk links, kijk rechts en kijk weer links en misschien zie je me dan vol trots rijden.

Jullie lezen het, druk, druk, druk.....bijna tijd tekort ;-).

Dus de hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten en tot de volgende keer....ik houd jullie op de hoogte :-).


Pannakooi, voetbaldoel, dug-outs, ballenvangers, slagbomen, fietsoverkappingen en meer, echt allesvoorbuiten!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten