woensdag 24 juli 2013

Made in Groningen




Bijna vakantie......, eerlijk is eerlijk, we hebben het er echt aan toe. Vorig jaar hebben we overgeslagen en mede daarom, ga ik het er nu verschrikkelijk van nemen, haha :-)).

Voordat ik vertrek wil ik jullie toch nog even meenemen in de laatste ontwikkelingen van SKWshop.
De producten uit Roemeniƫ hebben we volledig stopgezet. De kwaliteit van een aantal zaken passen niet bij SKWshop. Simple as it is!
Daarnaast past dit ook niet bij mijn visie, dat wat ik hier kan laten maken, haal ik niet ergens anders. Maar gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, er moet wel het een en ander geregeld worden dan.


Wat heb ik nu bereikt:


  • Onze dug outs, model 150, worden nu in Groningen geproduceerd, dug out, type160 zal volgen. De eerste serie dug-outs is al in productie.
  • De moderne fiets-overkapping, model BF1000, gaat ook in Groningen geproduceerd worden. De 1e zal na de vakantie gereed zijn.
  • En de onwikkelingen van RVS-voetbaldoelen zijn gestart, deze breng ik volgend jaar op de markt, dit voornamelijk om een architect die een speelplein inricht, naast het parkmeubilair van rvs, ook hier voor rvs te kunnen laten kiezen. Deze zullen zowel met net als zonder net geleverd kunnen worden.


Hier afgebeeld in 2 x 4 meter, wij zullen de 2 x 3 en 2 x 5 meter op de markt brengen.


Onze volgende stap zal worden, het laten produceren van de Cube-lijn in Nederland, te beginnen met de picknickset Cube. Op dit moment wordt er een tuin mee ingericht in Duitsland en ook onze fietsoverkapping, model BF1000 en rookoverkapping, model Keulen worden daar geplaatst. Vanzelfsprekend zal ik de foto's van de oplevering met jullie delen.

En het pannaveld, 10 x 20 meter, is opgeleverd op Texel, met kunst en vliegwerk en de tomeloze inzet van Montage Noord, onze vaste montagepartner hebben we een en anders precies op tijd gerealiseerd.
Prettig om te ervaren dat de communicatie met deze partner bijzonder goed verloopt en dat dan bijna alles mogelijk blijkt te zijn. Er zijn alweer een aantal leuke klussen gepland, en als deze net zo verlopen, zullen jullie mij niet horen klagen.


Voor de bouw
              
                                                   De bouw zelf                                                      
Het eindresultaat: Pannaveld PS100

                                                   

Ook de pannakooi in Beetsterzwaag is bijna gereed en ik kan niet afwachten tot ik ook daar de foto's van krijg.

En dan nog alle afspraken die ik open heb staan....opblaasbare pannakooien, een Italiaanse meubellijn, de productie van de basketbal-paal en -borden naar Nederland halen. De verdere professionalisering van mijn site, de montage van mijn boogdaken nog bij Montage Noord neerleggen., de productie van recreatiedoelen naar het Noorden halen, de marketingcampagne voor het naseizoen en de winter nog opzetten, en, en, en....  

Stop, Karin! Stop!

Nu eerst 5 sterren Koss, zon, zee, strand, eet drink en wees vrolijk. Vakantie. PUNT, PUNT, PUNT!

                                                                
Dus tot de volgende schrijfsels, deze dame gaat nu eerst, zonnebrand-olie halen, kijken of de bikini's en badpakken nog passen ;-), een paar leuke boeken downloaden en alvast eens rustig nadenken wat er wel en niet de koffers in  gaat......



Hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten, 
Sterk in uw buiteninrichting, van begin tot eind, we denken graag met u mee en ons advies is altijd gratis.
                       

Hopelijk passen mijn koffers hierin.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten