vrijdag 23 augustus 2013

Categorie Fun :-)


Bijna geen tijd om te bloggen, echt waar...

De nieuwste ontwikkelingen....Voor diegenen die mijn site kennen: www.skwshop.nl, weten dat ik ook (n)iets met kleding doe. Eigenlijk is dit al vanaf het begin een onderbelichte categorie waar ik bijna geen energie in stop. Natuurl;ijk lever ik wel eens kleding, maar ik zie dit meer als service. Ik promoot dit dus ook niet. Dit is ergens in het begin ontstaan en ik heb aldoor gedacht van dit komt wel een keer...

Enige tijd terug kwam ik in contact met een grote fabrikant van opblaasbare attracties, waaronder ook sport, spel en recreatie attributen. Binnen 3 seconden kreeg ik een soort van "eureka" moment en had toen eigenlijk als beslist dat ik dit aan mijn assortiment toe wilde voegen. En voor mij ook direct de reden om afscheid te gaan nemen van het presenteren van kleding op mijn site. Als benoemd, als iemand me vraagt, dan ga ik het regelen hoor, maar actief ga ik niets met kleding doen. (For now, haha, want wie weet ;-)).



De afgelopen week zijn de afspraken geconcretiseerd en vol trots deel ik jullie mede dat ik een categorie met producten in mijn shop krijg, die op een op een of andere manier het kind in me los maken. Vrolijke kleuren en grappige attracties. Vandaar de categorienaam: Fun.

Ik had mijn beste mensen heen gestuurd, dus succes was vooraf al verzekerd ..;-)

 
           Hun bescheidenheid wordt keurig weerspiegelt door het formaat uitsmijters....

Nee hoor, erg leuk allemaal.
Een van de vele voorbeelden van de producten die erbij komen is dit opblaaspare pannaveld. Leverbaar in diverse afmetingen en kleurstellingen. Eenvoudig op te zetten en superleuk voor de jeugd.

Pannaveld 10 x 20 meter,

Maar bijvoorbeeld ook een leuk beachvolleybalveld,

Beachvolleybalveld
Diverse springkussens,
Springkussen Saloon

En vrolijke luchtdansers in vele soorten e maten..

Vrolijke luchtdansers
   
En ga zo maar door...kortom, vrolijk, fleurig en leuk vertier voor jong en oud. Slim? Weet ik niet, maakt me ook niets uit, want ik wordt hier vrolijk van.
Dus ergens in de komende periode zal de oplettende bezoeker op gaan vallen dat de kleding ineens uit het assortiment verdwenen is en er vrolijke blikvangers voor terug gekomen zijn.


Als genoemd, eigenlijk geen tijd om te bloggen...Morgen naar een groot project in Duitsland, nog steeds een afspraak maken met een Italiaanse meubel-importeur en ondertussen weten steeds meer mensen ons te vinden. Heerlijk om te ervaren dat wat ooit een sprong in het diepe was, waarschijnlijk de beste keuze ooit in mijn leven (tot nu toe) is geweest.


Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten

Sterk in voetbaldoelen, pannakooien, slagbomen, fietsparkeren, dug-outs en meer, echt alles voor uw buiten.




En deze duurzame rookoverkapping hebben we net in een mooie antraciet-kleur geleverd. Mijn eigen favoriete kleur :-).

Onze rookoverkapping model Keulen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten