woensdag 14 augustus 2013

Vogeltje wat zing je vroeg....ik niet dus!


De 1e week na de vakantie, het bezoekers-aantal in de shop neemt weer toe, de aanvragen komen weer binnen en ik puf en zweet om weer in het ritme te komen :-).

Mijn normale ritme, wekker, kop koffie, hond uitlaten en dan rustig naar het werk. Mensen, jullie mogen het rustig weten, alsof met het geluid van de wekker, mijn linkerbeen een volledig eigen wil krijgt en weigert uit bed te stappen. Natuurlijk maak ik mijn uren wel, echter zit ik iedere vakantie met een bijzondere verschuiving....

Ja lieve mensen, het is een publiek geheim, dat ik 's ochtends over bijzonder weinig humor bezit. Zo goed kan iemand de grap niet brengen. Hiermee ben ik altijd al gezegend geweest. Dus mijn vakanties bestaan uit heerlijk uitslapen, altijd een kop koffie teveel en dan het liefst op bed. Even een uurtje geen geluid van een ander en dan begint de dag voor me te draaien.

Als we vroeger met de familie een uitje hadden, weekend weg o.i.d en iemand kreeg het weer in zijn of haar hoofd om hard te roepen: "Ontbijt doen we bij ons in het huisje en ik dek de tafel en heb dan iedere dag om 8 uur het ontbijt klaar staan". En een aantal genodigden begonnen dan enthousiast te roepen, hoe geweldig ze dit wel niet vonden. Nou, dan was de vakantiepret bij mij al behoorlijk gedaald. Ik miste destijds de assertiviteit om te bedanken, leeftijd??? En riep dan ook maar: "Gezellig!" Nu, daar ben ik gelukkig wel klaar mee.....






Ik heb er vaak over gelezen, verschillen in biologische ritmes e.d. Ik heb me er inmiddels allang bij neergelegd en weet dat ik over 1 of 2 week wel weer in het ritme zit. Totdat de volgende vakantie weer aanbreekt......



Groetjes van allesvoorbuiten, over c.a. 2 weken weer in topvorm en vol gas!


Sterk in: fietsparkeren, rookoverkappingen, dug outs, voetbaldoelen, parkbanken en meer



                                    Onze dug outs model DO150, 5 meter









Geen opmerkingen:

Een reactie posten