zondag 17 november 2013

Een eigen mening..


1 Europa! Ik voel me inmiddels zwaar geïndoctrineerd door een aantal van onze regeringsleiders. 1 Europa is goed, goed voor de economie en goed voor jou en mij. Als ik tegen ben dan begrijp ik niet hoe de zaak precies in elkaar steekt, dan ben ik dom, inderdaad dat begrijp ik inmiddels totaal niet meer.

Voorbeeld:
Bulgarije (bron: bedrijfsoprichtinginternationaal)

De belangrijkste voordelen van Bulgarije:

-Minimumkapitaal voor de oprichting van een vennootschap: 2 leva (ongeveer 1 euro)
-Vennootschapsbelasting van 10% (laagste tarief in Europa!)
-Inkomsten/personenbelasting van 10% (laagste tarief in Europa!)
-Dividendbelasting van 5% (te vermijden via een Engelse of Cypriotische holding)

Dan denk ik, "Dat is lekker". Hoe kun je met dit soort regels in hemelsnaam tot dezelfde unie behoren...?
En ze blijken ook al alle begrotingsregels aan hun laars te lappen, hoe lang zijn ze bij de EU?


Nog een voorbeeld, dit gaat over de besteding van Europese gelden: (bron daskapital.nl)

Als we het goed begrijpen (hopelijk niet) werden in 41% van de projecten uit de steekproef fouten aangetroffen bij besteding van EU-geld. Bij Plattelandsontwikkeling, milieu, visserij en gezondheid zelfs 63%.


Toch te bizar voor woorden! Ik struin nog wat verder het internet af en lees het volgende bericht, uit begin 2013


De EU heeft miljarden uitgegeven voor de opbouw van de infrastructuur in de ontwikkelingslanden. Maar het geld werd blijkbaar ergens anders voor gebruikt, want de wegen vervallen ondanks de geldzegen uit Brussel.

En ondertussen blijven we maar geïndoctrineerd worden hoe goed Europa voor jou is, en dat als ik deze mening niet deel, ik het niet begrijp en dus dom ben. Het erge is dat deze indoctrinatie in het begin heel goed gewerkt heeft, ik mengde me niet is discussie s over Europa.. Je wilt niet dom overkomen toch? Ik dacht als zij het zeggen, dan zal het wel zo zijn. 

Inmiddels trek ik maar 1 conclusie, overal waar ik kijk, zoek, vind ik bewijzen dat er toch wel heel veel zaken niet kloppen. Komt dit doordat ik inmiddels te subjectief ben en vind wat ik wil vinden?
Natuurlijk speelt dit mee. Maar je vind dan in 1 x wel heel erg veel misstanden. En ik durf inmiddels wel te stellen, dat 1 Europa niet voor iedereen beter uit gaat pakken, en of ik nu gelijk of geen gelijk heb, de indoctrinatie van hoe goed 1 Europa wel niet voor MIJ is, niet meer bij mij werkt!


                                                        Jammer regering!

Net als het communisme, de vergelijking is niet helemaal juist, maar op papier is het communisme toch een ideale samenlevingsvorm, in de praktijk blijkt echter dat dit niet werkt, wel voor de macht in zo´n land natuurlijk, maar niet voor de grote meerderheid. De reden is denk ik, omdat er mensen bij betrokken zijn met al hun goede en slechte eigenschappen....
1 Europa ziet er op papier en als je naar de verhalen luistert prachtig uit, maar de praktijk.................Voor onze regeringsleiders en de macht is 1 Europa waarschijnlijk prachtig, maar ook voor ons, het voetvolk heb ik de afgelopen jaren geen verbetering gezien...

En of mijn mening nu juist of onjuist is, u mag hier alles van vinden, maar gelukkig heb ik mijn eigen mening weer terug..... En deze blijft onveranderd totdat ik meer succesverhalen dan misluk-verhalen vind over 1 Europa. Kennen jullie trouwens succesverhalen? Ik kan niet 123 iets opnoemen, zegt toch ook wel iets, of ben ik inmiddels gewoon te subjectief geworden?
Ik sta open voor ieder met feiten onderbouwd verhaal, om mij van mening te doen veranderen.


Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten

We gaan ons weer richten op de buiteninrichtingen, en voor de voetballiefhebber, we hebben verplaatsbare jeugd-voetbaldoelen in ons assortiment opgenomen die absoluut tot het beste behoren, van wat de markt te bieden heeft!


Homepage:

Onze homepage heeft een update gehad, er kan nu direct vanaf de home-page, item: nieuws, naar het betreffende item-product, geklikt worden. Zie de tekst, "klik hier" bij nieuws. Een kleine aanpassing, maar toch weer een stukje gebruiksvriendelijker :-)


Actie!

We geven 10% korting op al onze elektronische scoreborden voor buiten! En weet: onze displays behoren tot de best leesbare in Nederland!


Scorebord-lichtkrant combinatie

Win-actie!

Binnenkort gaan we 10 regenjassen verloten met hulp van de jongens van Sportnaais. Meer informatie volgt, we houden u op de hoogte.




SKWshop. sterk in, overkappingen, slagbomen, fietsparkeren, dug-outs, voetbaldoelen en meer..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten