zondag 3 november 2013

Nu even niet...

Pffff....
Facebook, twitter, Google+, Linkedin...De tegenwoordigheid vereist dat je als bedrijf continue op de sociale media aanwezig moet zijn. Stel je voor dat dit i.p.v. een sociale bezigheid een vast onderdeel van je dag is, geloof me, je bent er dan wel eens dood en doodziek van.

Welke tweets, welke discussies cq items op Linkedin, oh ja, Facebook moet ook nog. Marktplaats nog even en laat ik Speurders ook maar pakken. Instagram laat ik nog maar even even lopen...
Ik heb net een paar tweets gereed gezet in Social Oomph, het is zondagmorgen... Ik zie mezelf de zinnetjes weer typen.
- duurzame overkapping, voordelige voetbaldoelen, mooie dug-outs, allesvoorbuiten, enz.. De link plaatsen en de volgende zin bedenken!
Weerstand voel ik soms, echt weerstand...





Hoe krijg ik meer volgers, hoe krijg ik meer likes... Er zijn dagen dat ik vol inspiratie zit, maar ook momenten dat ik er helemaal klaar mee ben. Ja, en dan moet je door gaan, de wetten van Google geven je eigenlijk geen keuze. Brilliant concept.

Dit is dus voor mij zo'n moment! Als werken echt werken wordt. Compleet inspiratieloos....
Ik erger me dan ook ineens aan al die berichten als,
- Hoe succesvol Facebook in te zetten
- Meer volgers genereren op Twitter
- 10 tips voor een succesvol Linkedinprofiel
- De nieuwe mogelijkheden van Google +

Als je alle tips volgt, heb je volgens mij nog niet genoeg aan 60 uur per week!
En bloggen is ook goed voor de seo..maar vandaag heb ik ook daar ook geen enkele zin in. Eerlijk is eerlijk!
Nieuws gescreend....geen onderwerp dat me echt raakt, leuk zijn lukt al helemaal niet..
Mooie stukken over producten of projecten... gewoon totaal  geen zin in!

De zon schijnt, het is koopzondag, deze dame gaat gewoon doen wat goed is. Onder de douche en straks de deur uit.

Nog even snel voor de seo, pfff :-(
- We hebben voordelige en duurzame voetbaldoelen
- Ook mooie dug-outs hoor.
- Fiets-overkappingen, ruim assortiment.
- Slagbomen, zijn we niet duur mee.

Google bedankt! Het blog is klaar, nu nog een paar tweets, iets op facebook en laat Linkedin en Google+ maar even voor wat het is!



                     Koopzondag! New shoes, here I come!!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten