woensdag 20 november 2013

En dan is er even helemaal niks.....


De wekker gaat, hond eruit. Kop koffie in de hand, pc-aan.
Regelen dat de doelverzwaarders komen, moet ook nog netten bestellen.
Afspraak met de accountant nog niet gemaakt. Eerst maar even de mail prioriteren en de belangrijkste beantwoorden.

 -Check- Facebook
 -Check- Twitter

De telefoon, oh ja, vergeten afspraak te maken voor de winterbanden.
Check update van mijn site.
Snel de offertes controleren die klaar liggen, soms wordt je gek en krijg je bijna medelijden met jezelf!

Tring, tring, oh, alweer de telefoon, laat maar rinkelen, bel zo ff terug. Eerst even vragen hoe het staat met de productie van de dug-outs. De nieuwe kunstgras-opties doornemen, sjonge, sjonge, ik wordt bijna gek...
De afzetpalen binnen, mooi wordt dit ook ingepland.

"Ding-dong." De deurbel. Ik denk, "Pffff, dat kan ik nu helemaal niet gebruiken, druk, druk, druk." Ik doe open en zie een goede bekende.  "He, lang niet gezien, hoi kom erin..."  "Nee, dat klopt, ik heb non-Hogdkin, agressief, maar ga het wel redden."
                                                 
                                                BOEMMM!!!!



Stilte, stilte alles staat stil! Een traan over mijn wangen en de landing op aarde is gemaakt..... We praten, praten en voor het eerst in langere tijd heb ik het weer over waar het echt om gaat. Een harde landing op aarde voor me, bijzondere stilte en vorm van rust van binnen. Ik neem de telefoon niet op, de mail is niet meer belangrijk en ineens kan alles later........

Ik neem me weer voor om me niet meer mee te laten zuigen in..., en ik hoop dat het me deze keer wel lukt.



Hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten, en we maken deze keer verder even geen reclame
U vindt onze site op: www.SKWshop.nl sterk in al uw buiteninrichtingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten