dinsdag 21 mei 2013

Fiatsco week


Toch maar even bloggen, maar eerlijk is eerlijk, deze week is 3 x niks voor mij....
Mijn week is slecht begonnen en daar boven op de berichten van de 2 broertjes, pfff.

Vandaag gebeld dat mijn nieuwe Fiatje pas in Juli klaar is. Heb er nog geen 100 Km in gereden. #@***^%#$
De versnellingsbak doet het niet meer, afgelopen vrijdag van de parkeerplaats afgedrukt, naar de garage gebracht en ben vandaag dus gebeld.

Blijkbaar worden de onderdelen op de fiets gebracht. Maar ach, natuurlijk helemaal niets vergeleken bij het leed van de familie en kennissen van de beide broertjes. Ga hier verder maar niets over schrijven, dat hebben al genoeg mensen gedaan.
En we weten ook dat het nog een keer weer gaat gebeuren, als je wilt dat nooit weer iemand door een hond gebeten wordt dan... Precies. En dat geldt hier dus ook voor, helaas...dat kan niemand voorkomen.

De weersberichten voorspellen ook niet veel hogere temperaturen dan 10 graden, dus dit helpt me ook al niet het goede humeur in. Niet alleen voor mezelf, maar alle ellende voor de economie en met name, de café-houders en houdsters, die geen terras-inkomsten hebben,... campings, recreatieparken, enzovoort.

En we hebben nog een "schuur" vol jeugddoelen, zal je net beleven..haha (is een cynisch lachje hoor).

Met kleine lettertjes in de krant, 800 ontslagen in de Achterhoek.

Volgens mij is de overheid de enige die nog een beetje goed bij boert...21 mei en nog steeds allemaal de verwarming aan. Maar ja, hier hoor je ze niet over...

Dus deze dame heeft deze week maar afgeschreven, verwarming aan, kop thee en deze week maar een keer lekker sauna-en.


Gelukkig gaat met SKWshop alles voorspoedig..
En met mij valt het natuurlijk ook wel een beetje mee, maar tegen wie moet ik anders even fijn zeuren? Tegen mijn man...?     Dus... dan maar even zo, ben ik het weer kwijt ;-).

Groeten van allesvoorbuiten



Deze is wel mooi hè, word ik wel een beetje blij van. Erg leuk dat ik deze set aan het assortiment heb kunnen toevoegen.


                                              Picknickset Rendez Vous



SKWshop, sterk in voetbaldoelen, dug outs, parkmeubilair, ballenvangers en hele mooie pannakooien




                                                       
                                             Slechts 495,- per stuk!!!!!!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten