dinsdag 14 mei 2013

Hoog in Google



Twee zogenaamde vakantieweken achter de rug... Veel mensen zijn een weekje weg geweest of hebben  een lang weekend gevierd. Ik niet dus!

Ik ben nog steeds in gevecht met de zoekmachines, en met name die van Google, dus nog steeds vol aan de twitter, facebook, google + en blogger.
Het ene moment sta ik op pagina 1, het andere moment weer op pagina 320 (ook niet helemaal), maar wel op pagina 4 of 5! En een feit is nog steeds, pagina 1 verkoopt!

Wie van jullie kijkt er verder dan de 2e pagina als t'ie iets zoekt....?
En ik heb primair een verkoop-organisatie, en ik wil dus graag verkopen....



Het leukste van al mijn "strijdmetgoogle" activiteiten vind ik bloggen ;-), deze is vaak niet echt seo-gerelateerd, maar meer een moment van ontspannen, even mijn gedachten verzetten. En ik zorg gewoon dat er altijd wel een paar linkjes in staan. Dubbele winst.

De rest moet wel expliciet een bijdrage leveren aan....niet altijd even leuk, maar........... het voelt zo verschrikkelijk goed als ik met één of andere zoekterm weer een concurrent voorbij ben, eigenlijk genant. Puur ongeneneerd ego-gedrag. Heerlijk achter de pc, kop koffie in mijn hand kijken naar het scherm en genieten van wie er achter me staan, en misschien nog meer naar wie er boven me staan.... Rustig denkend van: "deze on-tiegelijk (raar woord eigenlijk) laat-instapper in de digitale wereld, zonder marketing-ervaring en nog vrouw ook, gaat jullie allemaal een verschrikkelijk poepje laten ruiken"...

-Is dit moreel gezien correct? Nee!
-Is dit ego-gedrag? Ja!
-Is dit sjiek? Nee!
-Als iemand me zo achter de pc ziet zitten, zou ik me dan generen? Ja! 

Maar, het voelt op de een of andere manier wel heel erg goed. En ik moet er dus maar gewoon voor zorgen dat niemand me ziet ;-).






En nu proberen om van de afgebeelde jeugd voetbaldoelen af te komen.We gaan het toch niet beleven dat ik hier mee blijf zitten?!. Mij is verteld dat als ik met "deze" prijs voor "deze" doelen zou komen, ik iedereen "gek" zou maken.. Tot nu toe is er nog maar 1 gek, en dat is dus geen klant!
Dus als je iemand kent of weet...


En voor de oplettende shop-bezoekers. Ik heb de categorie voetbaldoel-netten gesplitst in; doelnetten senior en doelnetten junior.  Qua SEO zou ik hier de term voetbal voor moeten zetten, maar ja, ook niet alles hoeft in 1 x ;-).,



Hartelijke groet van allesvoorbuiten.

Sterk in; voetbaldoelen, dug-outs, parkbanken, hockeydoelen, ballenvangers en meer..



 Nog even mijn laatste aanwinst promoten, dus straks ook sterk in >boombescherming, volgende week mijn categorienaam maar veranderen> heet nu nog boomroosters.


                                            Een eenvoudige boombeschermer toegevoegd.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten