donderdag 13 juni 2013

Recycling


Recycling..

Als al vaker benoemd, heb ik een bepaald beeld bij het opereren van en het verder in de markt zetten van de naam SKWshop.

Mijn motto is eerlijk en transparant zijn, afspraken nakomen, en...duurzaamheid in relaties. Zowel partner, leverancier als klantrelaties (en privé natuurlijk ;-)). Het vervelende is dat niet iedereen altijd even betrouwbaar is met zijn of haar afspraken en ik vanzelfsprekend in de vuurlinie kom te zitten, en terecht de klant heeft dan gelijk en ik verzin geen smoes. Het is zoals het is.

De term duurzaamheid slaat ook op de kwaliteit die ik lever en bijvoorbeeld op verantwoorde wijze gewonnen hout in mijn producten. Leveranciers die bezig zijn met reductie Co2 uitstoot, enz.

De stap die er hoogstwaarschijnlijk bij komt, in lijn met eerder benoemde zaken.... Let op....Zoals een ieder die mijn producten een beetje kent, of weet wat ik verkoop, weet dat ik nog niet veel deed met producten gemaakt van gerecyclede materialen.... Dus, zeer leuk nieuws, voor mij althans...ik ben of ga in gesprek met een leverancier van parkmeubilair, parkmeubilair dat hoofdzakelijk bestaat uit gerecyclede kunststoffen. Super, ik word hier zo vrolijk van. Dit is een geweldige toevoeging voor mijn huidige lijnen parkmeubilair.

Ik ga continue weer verder of doorontwikkelen in de lijn zoals ik die bedacht had. Mooi toch? Doe wat je zegt, dan lieg je niet!

Dus, mogelijk zeer binnenkort in het assortiment, een volledige lijn parkmeubilair met een gunstige (vind ik) prijsstelling, waar ik erg blij mee en trots op ben. Volledig passend bij mijn visie en het imago dat ik met SKWshop voor ogen heb ;-).

Hieronder alvast een klein voorproefje, van....Het is nog niet 100% zeker, maar ik ben ervan overtuigd dat we hier uit gaan komen. De bijzonder leuke wederzijdse reactie en de wil van beiden om snel om tafel te gaan, zijn voor mij de juiste signalen. (Terwijl ik nog druk ben met de basketbal-uitbreiding...).


                                                                   Kijk en huiver ;-)





De hartelijke groeten van allesvoorbuiten, sterk in dug outs, slagbomen, voetbaldoelen, fietsparkeren en..... straks waarschijnlijk ook in gerecycled parkmeubilair :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten