zondag 30 juni 2013

Spannende week..Soccerwave...Pannaplay...


Een spannende week voor SKWshop, de review van de nieuwe site Pannaplay of Pannaworld, staat voor de deur. De definitieve naam moet gekozen worden.
Samen de lay-out checken, de teksten en de afbeeldingen.

Dan de restpuntjes oppakken en de laatste formaliteiten afhandelen en Nederland is een mooie site met veel potentie rijker.
Volledige focus op plein en straatsport-artikelen en zaken die het speelplein af kunnen maken, zoals afvalbakken, meubilair en fietsenrekken. Natuurlijk zal er ook na het live gaan, nog veel moeten gebeuren....

Er mist bijvoorbeeld nog beachvolleybal, voetvolleybal, en zo zijn er nog wel een aantal zaken te noemen. Ik ben bijvoorbeeld gebeld of ik een opblaasbaar pannaveld kon leveren, oke, op dit moment niet, maar als er vraag is, dan zorg ik dat ik het in mijn assortiment krijg. Heb het nu gewoon even te druk. (Gelukkig maar). Dus als het iets rustiger is maar even kijken, leuke aanvulling voor Pannaplay of -world ;-)..

De doelstelling is om hier het meest complete assortiment van Nederland te kunnen bieden op het gebied van plein en straatsport, in de meest brede zijn van het woord. En daarnaast dient de site ook informatief te worden, denk aan de laatste ontwikkelingen, de nieuwste trends op het gebied van.... enz. Ik ben in ieder geval zeer nieuwsgierig naar wat me deze week al gepresenteerd gaat worden.



Model: Premium-Stedon.
    
                                                              

Nog een leuke primeur voor SKWshop.


Eind deze week gaan we bij voetbalvereniging Groningerboys de Soccerwave demonstreren onder deskundige begeleiding van Frank Huizinga van Soccerwave Nederland!  
Vrijdag 5 Juli om 17:00 uur! Geïnteresseerden zijn vanzelfsprekend van harte welkom!

Deze laten we dan een periode staan en kunnen dan vervolgens uitgeprobeerd worden op de trainingen. Mijn bedoeling is om dit een paar keer bij een club te doen, om de spelers en te trainers te laten ervaren wat de Soccerwave is en wat je er allemaal mee kan. Ik heb de "Live-action" zelf ook nog niet gezien en ben ook benieuwd wat de terugkoppeling gaat worden..vind ik ook best spannend trouwens :-). En natuurlijk houd ik jullie ook hiervan op de hoogte.


                                Voor Soccerwave info volg de link: Soccerwave


En wat gaat de nieuwe lijn meubelen doen?


Ook ben ik benieuwd of mijn nieuwe lijn parkmeubelen ook aanslaat, ik heb dit afgelopen week in de shop laten plaatsen, en nu kijken of er geïnteresseerden zijn, beter gezegd of ik interesse kan creëren bij mensen...haha.

Ik heb dit al eerder genoemd, maar ik herhaal het nog een keer:
De hele parkmeubellijn Eco is van gerecyclede kunststoffen, deze parkmeubelen zijn zelf ook weer recyclebaar, en dus een zeer milieubewuste koop en ook belangrijk: ...onderhoudsvrij! Daarnaast zijn deze meubelen interessant geprijsd en bevat de lijn een paar picknicksets die rolstoelvriendelijk zijn. En ook deze lijn bevat designmeubelen, ik hou hier nu eenmaal van, er staat er nu 1 in, maar de komende week volgen er meer.

                                               Park-loungestoel: Atlantic



Dus, meer dan genoeg te doen de komende week dus.... Hoe kom ik in hemelsnaam aan de tijd om mijn kledinglijn aan te pakken ;-)? Ook hier nog te weinig mee gedaan.

Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte..




SKWshop, sterk in; dug outs, ballenvangers, parkmeubilair, voetbaldoelen, hockeydoelen en meer, echt alles voor uw buiteninrichtingsvraagstukken. Duurzame oplossingen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten