dinsdag 6 augustus 2013

Vakantie..in a world gone mad...


Vakantie zit er voor mijn bijna op, superleuke week gehad, heb ik echt even nodig gehad. Heerlijk weggeweest naar Kos en nu weer lekker thuis. Het eigen bed waar ik altijd op foeter slaapt dan weer heerlijk, het huis waar ik altijd van alles in wil veranderen klopt weer helemaal :-)).

Nog een paar dagen op halve kracht en dan moet het weer gebeuren, en er ligt nogal wat.... Een internetsite draait gewoon door, ook als je zelf op een strandbedje ligt in een semi exotisch oord. De bedoeling was dan ook om af en toe een uurtje te werken op onze vakantiebestemming, echter de in de folder omschreven internetverbinding van het hotel, was iets minder dan ons werd voorgeschoteld.... De lobby, waar blijkbaar ergens de modem hing, was iedere ochtend een plek vol zuchtende mensen die de meest vreemde bewegingen maakten en rondliepen om te kijken waar de verbinding het best was....met wisselend resultaat.

Ik was goed voorbereid, ik had namelijk een dongel gehaald, zodat ik niet afhankelijk zou zijn van..... Maar helaas, op dag 1 vroeg ik aan mijn man, Erik, die alles zou regelen en meenemen, wat de pincode was om toegang tot het net te krijgen met de dongel.....Met als antwoord:  "Thuis, in het pennenbakje laten liggen".........!?!? Met als resultaat dat ook wij een aantal keren bijzondere bewegingen in de lobby hebben gemaakt totdat we het besluit namen van.....laat maar. Thuis maar weer verder. We zijn er nog niet helemaal uit of we dit geluk of pech moeten noemen ;-)).
Mijn vakantie dus, onbezorgd genieten met overkomelijke problemen....heerlijk!



En.... ondertussen vliegen de drones over gebieden in Afghanistan, langzaam en onzichtbaar voor de radar, onbemand en laten van tijd tot tijd hun bommen vallen. Onzichtbaar, dus geen bomalarm, geen kans om te vluchten voor mensen die misschien wel nooit op vakantie zijn geweest, geschat 20% burgerslachtoffers, onder wie baby's en kinderen...... Allemaal onder het motto: "War on terrorism". Fucked up world...en voor mij nog steeds stof tot nadenken. Bestrijd je dan terroristen, of maak je ze..? Jullie mogen het zeggen..
En stiekem ben ik een beetje blij dat Rusland gratie heeft verleend aan de klokkenluider...niet om wie er gelijk heeft, maar om de balans in deze wereld.



Hartelijke groeten van allesvoorbuiten, we zijn er weer. Met leuke producten en een mening.


Sterk in: voetbaldoelen, dug outs, ballenvangers, slagbomen en meer..



Oh ja, u mag raden wie ze op Kos uit dit gat hebben zien kruipen omdat ze een beetje verdwaald was en geen zin had om weer helemaal terug te lopen...genant of.... :-))









Geen opmerkingen:

Een reactie posten