zondag 29 september 2013

Ouder worden doet iets met me..


Ouder worden doet iets met me..
Ik wordt ouder, niet alleen fysiek, maar op de een of andere manier ook geestelijk. Ik merk dit aan mijn veranderde beeld van de wereld, waar ik me op een of andere manier steeds bewuster van wordt. En ik moet zeggen dat dit me wel bevalt.

Even krantje lezen...
De burgers in het Amerikaanse Glendale zijn geschokt, de nieuwe paaltjes die geplaatst zijn om te voorkomen dat er auto's de tuinen in rijden lijken teveel op penissen.

Glensdale Amerika
Verschrikt loop ik door mijn site, ik heb namelijk ook een aantal parkeer- en afzetpalen in mijn assortiment.
en net op het moment dat ik bezig ben mijn assortiment uit te breiden met paaltjes, komt dit schokkende bericht.  Het zal toch niet dat.......


1 van de nieuwe afscheidings-paaltjes.


Saoudi Arabie, een Sjeik zegt dat autorijden voor zwangere vrouwen meer kans geeft op een kind met afwijkingen... Het blijkt dat in Saoudi Arabie vrouwen helemaal geen auto mogen rijden.... Mijn man zal dit wel een logische wet vinden, maar verder....Daarnaast wordt nog door iemand opgemerkt dat de Sharia geen teksten bevat die vrouwen het auto rijden verbieden!?! (Vreemd, dat de schrijver hier destijds niet aan gedacht heeft).

Pffff....
Blijkbaar gebeurt er te weinig interessants in deze wereld, of begrijp ik bepaalde zaken niet. Hoe is het mogelijk dat dergelijke nieuwsfeiten ons bereiken, iemand pikt dit op en vertaalt dit of laat dit vertalen, wat een onzinnig werk denk ik dan.
En waarom lees ik het überhaupt nog, ik eindig bijna altijd met een onbestemd gevoel..onbevredigend.... Vroeger zou ik hier misschien om gelachen hebben, maar nu.

Ik begin met het ouder worden steeds meer moeite te krijgen met dit soort onzinberichten en verschrikkelijk goedkoop nieuws. Net als ik dat ook ook steeds meer met tv-programma's heb als, Ruzie met de buren, Een dubbeltje op zijn kant en weet ik veel wat meer. En het schijnt dat de kijkcijfers heel behoorlijk zijn van dit soort programma's.

Een paar tranen.
Ik loop door de stad, er is een protest (je) aan de gang met betrekking tot wat er in Syrië gebeurt, ik blijf staan, neem een foto en terwijl ik denk aan de situatie daar, beginnen er beginnen spontaan tranen over mijn wangen te lopen. Bijna iedereen loopt zonder op of om te kijken door, van de ene kant van het plein naar de andere kant van het plein. Blijkbaar hebben ze heel andere gedachten dan ik heb. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook een periode gehad dat dit me niet geraakt zou hebben.

Ik stop maar met schrijven, het lukt me niet om de kern echt te raken...Gedachten, gevoelens, het loopt een beetje door elkaar. Ouder worden doet iets met me.....ik kan er de vinger nog niet goed opleggen, maar ergens bevalt me wel. 


Hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten, sterk in slagbomen, voetbaldoelen, hockeydoelen, dug-outs, antiparkeer- en afzetpalen, parkmeubilair en meer. 


Binnenkort ook verkrijgbaar, duurzame stalen bolkop afzet-palen.


En ook binnenkort op de site, een beachvolleybal-set, bestaande uit 2 aluminium netpalen, geel gecoat met grondkokers en volleybal-net.

Beachvolleybal











Geen opmerkingen:

Een reactie posten