dinsdag 3 september 2013

Wel heel erg dynamisch..


De ontwikkelingen:
Eerlijk is eerlijk, ik heb op dit moment gewoon tijd te weinig.....

Topdrukte bij SKWshop, deze week de 1e serie dug outs gereed in Delfzijl en is Groningen formeel een product rijker. Supertrots op. Dug-out, model 150 vanaf nu alleen gemaakt in Groningen. Donderdag a.s. heen om foto´s van het productieproces te maken.

De plaatsingen zijn ingepland, maandag de 1e 2 en de vrijdag erop 4 van 4 meter in Rotterdam en tussendoor worden er nog 2 van 5 meter afgeleverd in Eindhoven :-). Net als de bouw van onze pannakooien neemt het jonge Groningse bedrijf Montage Noord ook hiervan de plaatsingen op zich.


Laatste project, het inrichten van een schoolplein door montage Noord met onze materialen.

Er staan ook alweer een paar schoolpleinen en pannavelden ingepland, en ben ik nog in afwachting van de foto's van waarschijnlijk het meest exclusieve boomrooster dat ooit in Nederland geplaatst is. Geleverd door SKWshop :-).


Promotie:
Ook erg leuk vind ik het om te melden dat ik de afgelopen week contact gehad heb met een paar leuke mensen en dat we nu vermeld worden op:

Transfermarkt.nu,   de site voor vacatures in de amateur-voetbalwereld
Competitiestand.nl de moderne manier van weergeven van de competitiestanden en uitslagen.
MFDshop.nl, een zeer leuk online warenhuis

En binnenkort verschijnen de vermeldingen op,
Siebe Bos-sport een fijne samenwerkingspartner en JG Sports  Events.

Vanzelfspreken kunt u straks ook hun vermeldingen bij mij vinden.


Nieuws.


Scoreborden!
Ook ben ik in onderhandeling geweest met de producent van mijn elektronische scoreborden. We zijn tot goede afspraken gekomen en vanaf nu durf ik ook hiermee met iedereen de concurrentie aan, behalve de snelle import uit Aziƫ, ik ben hier zelf ook al een aantal keren door benaderd, maar mijn keus is om hier niet aan te beginnen.
Wij staan voor kwaliteit en willen indien er iets niet in orde is een goede nazorg kunnen leveren.

Ook is mij gevraagd of ik de andere producten in mijn assortiment wil opnemen en dus leveren we vanaf nu ook stads-schermen, ongevallen displays en enkel/ en meervoudige lichtkranten. In de categorie,  buiten-displays .Ik heb een en ander al op mijn site gezet, maar moet nog even de tijd vinden om deze producten optimaal te presenteren, teksten en foto´s.

Voorbeeld van weerberichtweergave

Opblaas-attracties.
Nu nog de tijd vinden om opblaasattracties toe te voegen aan het assortiment... aan de achterkant heb ik al een aantal producten toegevoegd, deze zijn voor de bezoeker van de site nog niet zichtbaar. Echter is mijn plan om volgende week de kleding uit mijn shop te hebben en een klein aantal producten van deze uitgebreide collectie geplaatst te hebben.

En tussendoor probeer ik alle andere bestellingen en offertes op tijd de deur uit te krijgen en wil ik nog een Groningse producent zoeken voor de Cube-parkmeubelen, waarvan ik binnenkort de foto´s krijg van de door mij geleverde picknicksets in Duitsland....en verder geniet ik eigenlijk met volle teugen van de `idiote` drukte en leuke ontwikkelingen bij SKWshop.


Deze dame is hard op weg om vaste voet te krijgen in een mannenwereld.....en veel hadden dat niet gedacht..



Hartelijke groeten van #allesvoorbuiten

Sterk in, dug outs, voetbaldoelen, slagbomen, parkmeubilair en meer




                          Minipupillendoel, 3 x 1 meter, volledig gelast voor 325,- per stuk








Geen opmerkingen:

Een reactie posten