donderdag 17 oktober 2013

De volgende uitdaging.. parkmeubilair van kunststof!


Ik heb park- en terrasmeubelen van duurzaam gerecycled kunststof in mijn assortiment. Mooie duurzame meubelen, waaronder picknicksets die ook geschikt zijn voor rolstoelgebruikers. Model Loyal, zo genoemd omdat deze loyaal is aan alle gebruikers :-)

Rolstoel-vriendelijke picknickset
                                               

Zeer duurzaam, onderhoudsvrij en zelf ook weer voor 100% recyclebaar parkmeubilair. Deze lijn bestaat uit parkbanken, skatebanken, loungestoelen, boombanken, en als benoemd de picknicksets. Nu wil het dat ik deze ook erg scherp in de markt zet.

De maatschappij, overheid stimuleert duurzaamheid, hergebruik en vermindering van wegwerpproducten, oftewel producten met een lange houdbaarheidsdatum en milieuvriendelijk.

Deze lijn producten staat synoniem aan dit beeld.

Hoe is het dan eigenlijk mogelijk dat van alles wat ik verkoop, deze lijn ver achter blijft. Is het niet mooi genoeg, hebben de mensen een verkeerd beeld bij kunststof, ik begrijp hier absoluut niets van...
"Raadsels...". Er wordt toch genoeg in de markt aangeboden, de mensen die dit doen en vooral de mensen die dit fabriceren, zullen toch geen honger lijden, of wel?

Loungestoel Atlantic. Ik vind hem mooi, of is er iets mis met mijn smaak?

Maar goed, voor degene die me een beetje kent. Ik geef niet op, haha, en begin met het schrijven van dit blog een soort van principiƫle strijd , totdat ik de eerste producten uit deze lijn verkocht heb.

Geloof me, prima een parkbank

Ik moet namelijk wel aan mezelf toegeven dat ik in de promotie van deze lijn nog niet echt veel energie gestopt heb en weet inmiddels zeer goed dat er maar weinig zaken die zichzelf nog verkopen. Daarnaast heb ik het ook nog niet zo lang in mijn assortiment!
Maar de teller op "0" uit deze lijn!! "Those days are over" als het aan mij ligt ... Dus dit blog is mijn 1e stap!!

En verder.. zoals een aantal van jullie wel zien, erg druk met het toevoegen van nieuwe producten. Erg blij ben ik met de afvalbakken van Nederlands fabrikaat, volledig passend binnen de bedrijfsfilosofie! De eerste afvalbakken staan erin. En de leukste is toch wel de Robo-bak, benieuwd of ik basis-scholen kan vinden die dit aandurven..

En achter de schermen voor komend voorjaar, naast het toevoegen van een aantal voetbaldoelen en handbaldoelen, en een gigantische uitbreiding van het netten-assortiment, en ook aweerl bezig met de voorbereiding om hardware voor sporten als beachvolleybal en badminton, zowel op professioneel niveau als op recreatief niveau aan mijn assortiment toe te voegen.    

En ondertussen blijf ik me heerlijk verbazen over de wonderen die om me heen gebeuren, afgesloten regeerakkoorden, treinen die om op tijd te komen het station gewoon passeren, diplomatieke onschendbaarheden, enz..

De wereld is op allerlei vlakken wonderlijker geworden dan Griet Titulaer destijds had durven dromen.


Hartelijke groeten van allesvoorbuiten,

Sterk in, fietsparkeren, parkmeubilair, voetbaldoelen, hockeydoelen, pannakooien, handbediende slagbomen en meer....Uw complete buiteninrichting!


Toch een heerlijke hangbank voor uw jeugd?



Het laatste klusje van Montage Noord deze week, een pannaveld, model PS50. De kleine Benjamin uit ons ruime panna-assortiment.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten