maandag 7 oktober 2013

Talent...net als ik ;-)


Zondagavond, 6 Oktober, Martiniplaza Groningen. 19:55 uur, de zaal is donker!
Een accoustische gitaar begint geluid te maken en er volgt een snel bluesy nummer, technisch absoluut een hoogstandje.

Het licht gaat aan, daar zit J. Bonamassa, geboren in 1977 en opent zijn show met een paar accoustische nummers. Bijna te jong om de blues te spelen, voldoet totaal niet aan het stereotype van rocker en of bluesman, geen whiskey, vrouwen, drugs en noem maar op.....

Bijna een beetje een nerd, zoals we deze wel eens omschrijven... Geen entertainer in de zin van extravert en merkbaar "publieksgeil."  De accoustische sessie stopt, de gitaar wordt gewisseld voor een elektrische en...

Ik denk maar 1 ding, Bluesrock leeft!! Hard, hard en nog eens hard en technisch perfect! De man naast mij, ik schat 50+, kijkt me aan en zegt, "Veel gezien en gehoord in mijn leven, maar dit!" Duidelijk bedoeld als groot compliment aan de artiest.
Ik verbeeld me invloeden te horen van bands als Yes, van gitaristen als Eddie van Halen...


Joe Bonamassa....Sloe Gin (Rustig nummer trouwens ;-)


Het is een optreden in een zaal met alleen maar zitplaatsen....Ik gun hem een setting als in de film Roadhouse, de scene met Jeff Healy. Rook, tralies, drank en vrouwen. Bonamassa, een introverte artiest, bezig met zijn instrument, er meer uithalend dan de bouwer van de gitaar waarschijnlijk ooit had durven dromen. Bluesrock leeft......en ik geniet.

Joe Bonamassa, geen stereo-type blues-rock-artiest, hij begint op tijd, neemt geen pauze, drinkt niet op het podium en geeft het publiek rijkelijk waar het voor betaalt. Gewoon talent....een onwaarschijnlijk talent.....

Net zoals ik heb voor buiteninrichtingen J





Hartelijke groeten van allesvoorbuiten, sterk in, dug-outs, voetbaldoelen, slagbomen, afzetpalen, pannavelden en meer…duurzame en voordelige oplossingen!



Mijn nieuwste aanwinst! Handbediende slagboom met gasdrukveer, leverbaar met vaste opvangpaal en in een uitvoering zonder vaste opvangpaal. Lengtes 3 t/m 7 meter.
Een duurzame ruimtebesparende slagboom, welke u eenvoudig zelf kunt plaatsen, maar ook de plaatsing kunnen wij natuurlijk voor u regelen..

Handbediende slagboom met gasdrukveer
En omdat er vraag naar is.. nu ook verkrijgbaar, doelnet-haringen, in een duurzame rvs uitvoering ;-))
Nieuw!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten