vrijdag 11 oktober 2013

Sneak Preview



Sneak preview..

Er staat best veel op stapel bij SKWshop, ik neem jullie even mee in een aantal, voor mij, erg leuke ontwikkelingen.
Mij site heeft al een redelijk compleet programma aan producten, en nu kan ik me veel meer focussen op uitbreidingen met producten die ik zelf erg mooi vind. Uitbreiden krijgt voor mij dus een geheel andere dimensie, erg leuk vind ik zelf. In dit blog dus een Sneak Preview van producten die je misschien binnenkort in mijn programma vindt.

Parkmeubilair.
Op dit moment ben ik in gesprek met een importeur van betonnen design-parkmeubilair. Duurzaam en in diverse kleuren leverbaar. Minimalistisch, dat vind ik zelf erg mooi, en een beetje speels vrolijk, geeft me gewoon een goed gevoel.

Deze zowiezo..
Zit-element Lilly, straks leverbaar in diverse kleuren. Ideaal op school en speelplein, maar ook op andere plekken in de openbare ruimte vind ik dit een vrolijke blikvanger en een erg mooie aanvulling op het parkmeubilair dat ik al aanbied. (Ja, soms loopt een zin niet lekker, maar ja, i.v.m. seo moet de link erin.. ;-))

Zit-element Lilly

Picknicksets van beton, ook minimalistisch, gewapend met een staal-mat. Zeer duurzaam en eigenlijk een beetje onopvallend.

In diverse kleuren leverbaar.

Afvalbakken:
Zoals eerder wel eens benoemd, dat wat ik dicht bij "huis" kan halen, haal ik ook dicht bij huis.
Indien de fabrikant en ik er goed uitkomen, zal een gedeelte van mijn afvalbakken straks van Nederlands fabricaat zijn. Winstmaximalisatie is leuk, maar we hebben met ons allen ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid, dus zal m.b.t. producten  mijn voorkeur altijd uitgaan naar producten die dicht bij huis geproduceerd worden, of kunnen worden natuurlijk.

Deze licht ik er even uit!
Zou het niet leuk zijn als deze op de basisschoolpleinen te zien zouden zijn? Ik zou in ieder geval graag mijn bijdrage leveren aan het promoten van dit product.

Dit nodigt kinderen toch uit..


Wat nog meer...
Sportnetten, en met name met voetbaldoelnetten, ga ik qua prijs, breedheid en diepte van het assortiment volgend jaar met een ieder de concurrentie aan. Op dit moment heb ik voornamelijk PE-netten in mijn assortiment. 
- Het voordeel van PE is een grotere treksterkte en een hogere uv-bestendigheid. 
- PP netten hangen weer iets mooier en hebben qua vorm- en kleurgeving veel meer mogelijkheden.

Veel werk, maar ik heb dan ook nog even de tijd tot het nieuwe seizoen. De 1e gesprekken met een nieuwe fabrikant zijn al gepland. (Mijn ballenvangernetten blijven wel van PE). 

De honingraat-voetbalnetten komen dus hoe dan ook in het assortiment. 

Ook met reclame-uitingen leverbaar.
De site zelf.
Ook de website zal nog veel aan veranderen, omdat ik geen kant en klare website heb, wordt er nog steeds gewerkt aan de achterkant. Alles is maatwerk en hier gaat veel tijd in zitten. Ik heb de prio's gelegd bij, nieuws met filmweergave-optie op de site, welke ook als nieuwsbrief verzonden kan worden. 
En een mooi printbaar besteloverzicht voor de klant wordt toegevoegd. De taalmodules zitter er al in, doe ik nog even niets mee, maar ook dit komt. Ik wil toch zeker een paar honderd kilometer Duitsland in met mijn producten...

En mensen, nog maar net in mijn assortiment, de handbediende slagboom met gasdrukveer. De ideale oplossing als er beperkte ruimte is. Daarom ook wel compact-slagboom genoemd. Mijn slagboom aanbod is hiermee compleet! 
Erg benieuwd wanneer ik hier de 1e van verkoop. 

Zeer vriendelijk geprijsde slagboom-serie

Kortom, best druk bij allesvoorbuiten, de komende winter hoeven we ons niet te vervelen ;-)).
Terwijl ik bezig ben met dit blog...een berichtje.."U biedt veel producten aan voor fietsparkeren, we hebben een leuk aanbod voor u, wilt u onze laadstations voor elektrische fietsen opnemen in uw assortiment?"  Ik: "Doet u maar een voor mij interessant voorstel...." Even afwachten dus :-).

Misschien ;-)



Sterk in, dug-outs, fietsparkeren, slagbomen, hockeydoelen, ballenvangers, antiparkeerpalen en meer....echt alles voor buiten!


Slechts 325,- per stuk, absoluut super mini pupillendoelen! Gelast aluminium, 3 x 1 meter!

Mini-pupillendoel verplaatsbaar.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten