zondag 29 juni 2014

Zakelijke outfit?

Af en toe krijg ik de opmerking: "Oh.. dan moet je natuurlijk zakelijke kleding kopen of aantrekken"?

Wie kan mij uitleggen wat nu werkelijk zakelijke kleding is? "Iets aantrekken wat een ander mooi vindt?" "Iets aantrekken waar ik me ongemakkelijk in voel?" "Moet dat duur zijn?"

Eerlijk is eerlijk, ik houd van kleding en nog meer van schoenen, maar de definitie zakelijk wordt ik een beetje raar van.
Ik heb mijn handjes schoon, tanden gepoetst, nagels netjes, ik draag nooit versleten schoenen, ga op tijd naar de kapper, maar kleding. Ik trek aan wat ik leuk vindt, als ik "zaken" doe neem ik mezelf mee, en de ene keer een rok, de andere keer een spijkerbroek. (Wel schoon en fris natuurlijk). En natuurlijk probeer ik respect te tonen voor de ander en de omgeving qua kleding, ik kom echt niet in korte broek op slippers hoor..!





We leven in 2014, in Nederland en wat is er nu mooier dan mensen ontmoeten van wie je aan de kleding een klein beetje hun identiteit kunt aflezen: introvert, extravert. Mijn advies, blijf bij jezelf. Je gaat dan ontspannender het gesprek in. Ik wel tenminste.


SKWshop!

Af en toe een achtbaan,...heerlijk. Ik ontmoet steeds meer leuke mensen, overal gaan deuren open. Iedere dag leer ik weer bij. Mijn onzekerheid is al lang veranderd in onbevangenheid en er lopen mooie projecten waar ik zeer trots op ben.


Internationaal!


Erg leuk en trots op het feit dat een paar grote internationale bedrijven uit verschillende landen me hebben benaderd om hun hele assortiment op te nemen, en tevens hun volledige back-office support hebben aangeboden.
Voor mij wordt het nu heel belangrijk dat ik de groei beheerst en gestructureerd laat verlopen. Komende week de 1e buitenlandse bezoeken inplannen......en nadenken...




Hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten. Sterk in fietsparkeren, slagbomen, dug-outs, voetbaldoelen, antiparkeerpalen en meer..


En voor wie dit leuk vind, ik publiceer nu ook af en toe een artikel op artikelensite.nl 




Ik sluit af met een paar SKWshop-acties. Ik zou hier ook andere zaken kunnen benoemen, maar Google heeft me twee plekken laten zakken met de term voetbaldoelen, dus de komende week even weer omhoog. En daarmee verklap ik eigenlijk ook de reden van dit blog......


SKWshop top-acties!


Nog steeds onze prijsbreker, de 5 x 2 meter jeugd voetbaldoelen. Van volledig gelast aluminium.  

5 x 2 meter, per stel, compleet 750,-

Onze JVD195 3 x 1 meter mini pupillen voetbaldoelen, slechts 325,- per stuk!

JVD195. mini voetbaldoelen







Nieuw in het assortiment!


Het hexagonale doelnetten, voor uw voetbaldoelen met vrije netophanging.

Voetbaldoelnetten kooimodel honingraat



Geen opmerkingen:

Een reactie posten