zondag 12 februari 2017

SKWshop, iedere keer weer genieten...

Werkzaamheden tribune Thor Roosendaal


SKWshop.
Alhoewel we natuurlijk al een aantal jaren bestaan, zijn we in relatieve zin nog een jonge onderneming. Volop in beweging en ontwikkeling, een steeds breder en dieper assortiment voor de openbare en semi-openbare ruimtes en voor sportaccommodaties.
En iedere keer als we weer iets voor het eerst gedaan, geleverd hebben, voelt dit als een feestje. Weer een mijlpaal voor SKWshop, hoe groot of klein ook.
Hieronder enkele voorbeelden:

Tribune-bouw
Zo hebben we afgelopen week, de 1e tribune opgeleverd die volledig aan de nieuwste NEN-normen voor staalconstructies voldoet. We hebben alles opnieuw berekend en getekend, handleidingen vernieuwd, en zijn trots op het resultaat. SKWshop kan zich nu moeiteloos meten met andere tribunebouwers in Nederland en België. (Als u het verhaal omtrent deze tribune wilt lezen, zie dan het blog van onze verkoopleider Angelo > Tribunebouw Thor Roosendaal 


Zij-aanzicht van de Tribune uit onze Live-serie, zoals geleverd bij atletiekvereniging Thor in Roosendaal
  

Mobiele kantoorunits
Maar ook zaken als de grootste mobiele kantoorunit, of het grootste aantal in 1 keer, ook dat voelt bij ons als een feestje.
Afgelopen week hebben we de grootste kantoorunit uit onze nieuwe SMART-serie tot nu toe verkocht en de week daarvoor het grootste aantal in 1 keer. Maar liefst 7 stuks. Ook dat zijn voor ons mijlpalen waar we oprecht van genieten. En dan hebben we het niet over geld, het genereren van inkomsten....nee, gewoon omdat we weer iets doen, waar we oprecht blij van worden. Want we genieten ook van de kleine opdrachten....



Onze SMART Units. Een zeer innovatief, flexibel en verplaatsbaar kantoor-systeem


De kleine dingen.....
Een mooi voorbeeld van iets voor het eerst doen, waar we allemaal blij van worden, is bijvoorbeeld ons design fietsenrek Spirit-Concrete dat we geleverd hebben in de kleur geel.

De 1e gele van dit fietsenrek dat we ooit geleverd hebben, vrolijk toch?

We hebben naast de standaard-oplossingen, een aantal hele mooie fietsenrekken, die we importeren uit Italië en iedere keer als een dergelijk fietsenrek verkocht wordt, worden we blij. Gewoon omdat we dit zelf geweldige fietsenrekken vinden. Deze maken de buitenwereld gewoon een stukje vrolijker.




Het zelf in productie nemen van de overdekte fietsenstalling BF1000
Of het in eigen beheer gaan produceren van onze design fietsenstalling, fietsoverkapping model BF1000. Zodat we deze zeer snel kunnen leveren. En onze kosten laag kunnen houden, zodat we ook voor u als klant de prijs laag kunnen houden.
Ik ben dan gewoon trots op het team dat ik om me heen heb, een beetje plat gezegd, maar ze flikken het toch maar keer op keer weer. Uitbreiding, vernieuwing enz..


Een kijkje in onze productiehal, afgebeeld de productie van onze BF1000 fietsoverkapping




Gewoon enkele voorbeelden..
Een echt strakke lijn in dit blog leggen wil me op een of andere manier niet lukken, aan de andere kant, heb ik er ook geen moeite voor gedaan, want als ik denk aan de zaken waar we blij van worden, kan ik nog wel even doorgaan. En heb ik gewoon de 1e voorbeelden die in mijn hoofd opkwamen benoemd.

Plezier is onze primaire drijfveer.
De essentie die ik eigenlijk kwijt wil in dit blog, is dat we met ons allen op 1 of andere manier niet het idee hebben dat we geld aan het verdienen zijn of geld moeten verdienen. Plezier is nog steeds onze drijfveer.....
En zoals Angelo (onze verkoopleider) zegt: "Ik voel me geen verkoper, ik ondersteun mensen bij het inkoop-proces" en als ze dan toch bij een ander kopen, vinden wij dit prima, ook wij hebben niet voor ieder vraagstuk de beste oplossing en soms hebben we gewoon niet iets dat bij de smaak, voorkeur van betreffende klant past.

Motto: "Wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet."
Dus hebben wij ondanks wat veel theorieën zeggen ook geen achter iedere offerte aanbel-beleid en doen we ook niet aan koude acquisitie. Waarom niet? Ik vind het zelf niet leuk als ik te vaak gebeld wordt door ongevraagde verkopers...
Ons motto: "Wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet ;-)"
En als ons dit omzet kost, prima dan maar. Wij blijven gewoon graag dicht bij onszelf en misschien is dat juist wel onze grootste kracht!



De hartelijke groeten van echt #allesvoorbuiten

Uw raadgevend leverancier voor de openbare en semi-openbare ruimte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten