zaterdag 1 juni 2013

Gebroken klomp!



Een open profiel....

Ik val maar met de deur in huis. Een aantal van jullie weten dat ik ook op facebook actief ben.
Nu kreeg ik laatst een berichtje van een aardige fatsoenlijke dame (Dat dacht ik toen nog..). Dus....ik doe aardig terug, kleine moeite, groot plezier. Ik noem haar maar even Janice i.p.v. haar echte naam.

Ineens verschijnt er af en toe een item op mijn tijdlijn, van die lieve aardige Janice.
Ik ken haar verder niet, maar zie dat ze moeite heeft met formuleren c.q. schrijven. Dat kan, ik denk nog, dapper dat je de digitale wereld betreedt met je beperking,  respect.
Maar ja, ik zal haar even vragen om geen dingen op mijn tijdlijn te zetten. Als iemand iets met me deelt, prima, iets op mijn tijdlijn als ik je goed ken ook oké, maar haar kende ik niet en vond de items ook niet echt bij me passen en bovendien is het MIJN PAGINA en MIJN TIJDLIJN.

Ik denk opgelost. En we kunnen weer vrolijk aan de "facebook".

Helaas, inschattingsfoutje noemen we dat, reageerde Janice in haar analfabetische wartaal, een beetje laconiek. Je merkt hier dat ik al enigszins in de irritatie schoot. Mijn respect voor het op facebook zitten, ondanks haar taal/handicap verdween al een klein beetje.

Ik dacht oke, niet heel fatsoenlijk hoe je reageert, maar de boodschap is vast wel overgekomen en nu begrijpt ze vast wel dat ik het niet leuk vind.
Pffffffff, wat een missertje van mij..... 1 dag is het goed gegaan en Janice, die blijkbaar de stoute schoenen weer aangetrokken had, plaatste weer en weer en werd daarnaast ook nog eens enthousiaste commentator bij de door mij zeer zorgvuldig geplaatste berichten . Grrrrr. De term sympathiek was allang veranderd in een iets minder sympathieke term c.q. gedachte..



Wederom, een keurig berichtje naar Janice...of ze me niet begrepen had.
Echter Janice was al niet meer te stoppen... Ik denk; weet je wat, ik zat al te grinniken, ik zal haar tijdlijn eens volgooien.......



WAT BLIJKT!!: heeft ze zelf de tijdlijn zo ingesteld dat niemand iets kan plaatsen! De facebook-terrorist!! Alles zelf afgeschermd en bij een ander de tijdlijn eronder-jassen met haar analfabetische gezwets en plaatjes waar ik geen bal aan vind. Ja, dan knapt er iets bij mij! Van ergernis zit ik in de verkeerde  Facebookpagina, SKWshop, te zoeken om haar per direct uit mijn vriendenkring  te kunnen verwijderen.
Hartslag ver boven de 100, taal gebruikend die niet past bij de dame die ik voor de buiten wereld ben...pff ze is eruit....

Zo, op de zwarte lijst...de facebookterrorist!
Kopje koffie en even heerlijk voor me uit kijken.....


Volgende week erg druk, kilometers maken met mijn  Fiatje, dus straks eerst maar een deugdelijke navigatiehouder halen.


Groeten van allesvoorbuiten.

Sterk in voetbaldoelen, dug outs, pannakooien, parkmeubilair en meer..










Geen opmerkingen:

Een reactie posten