zaterdag 8 juni 2013

Leuk dingetje..de Soccerwave.


Eigenlijk te druk om te bloggen ;-). Maar ik wil toch even een leuke uitbreiding met jullie delen. Afgelopen week ben ik benaderd of ik wilde helpen om Nederland aan de Soccerwave te krijgen...


De Soccerwave?? Yep de Soccerwave... Nu in ons assortiment > De Soccerwave.

Een object dat in Scandinavie al super populair is bij vele voetbalclubs. In Nederland maakt de betaalde voetbalorganisatie FC Utrecht gebruik van de Soccerwave, net als vele voetbalscholen in Nederland.

Dus nu de rest... SKWshop gaat dit proces ondersteunen :-).

Wat is de Soccerwave?

Een object van kunststof met een bepaalde curve, waardoor de bal altijd op een net iets andere manier terugkomt als je de bal in de holling schiet. Ideaal om te trainen op bijvoorbeeld volleys, Als herstel trainingshulpmiddel en de achterkant, het kick back- panel kan bijvoorbeeld ook gebruikt worden als voetbaldoeltje of trainingsdoeltje.

Voor mij beetje lastig te omschrijven, dus een link naar een you tube filmpje, veel duidelijker. De film vindt u als u naar beneden scrollt bij de productomschrijving. You Tube Soccerwave

Leuk toch?
Voor de voetbaltrainer een attribuut waarmee hij meer variatie aan de training kan toevoegen, een ideaal hulpmiddel bij hersteltrainingen. En natuurlijk gewoon erg leuk op camping, schoolplein en recreatiepark.

Daarnaast heeft u de ook de optie de Soccewave van reclame- of sponsorlogo te laten voorzien.

Verder weinig nieuws, eigenlijk niet helemaal waar :-), maar deze dame gaat nog even heerlijk van het weekend genieten.

Oh ja, ik ben ook nog naar de kapper geweest, en mijn haar is inmiddels niet meer blond ;-). Dus vanaf de volgende blog, een andere foto van mij...






Groeten van #allesvoorbuiten,

Sterk in voetbaldoelen, parkmeubilair, fietsparkeren, dug-outs, slagbomen en meer..alles voor uw buiten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten