dinsdag 18 juni 2013

SKWshop gaat Eco. En Texel


Af en toe gaat alles sneller dan dat ik eigenlijk bij kan houden :-).
Dit komt omdat ik gesteund wordt door een paar enthousiastelingen die af en toe bijna niet te stoppen zijn...

Maar, het toevoegen van de Eco-lijn is afgestemd, en achter de schermen wordt er nu hard gewerkt om een en ander presentabel te krijgen. Mijn bedoeling was om i.v.m. de huidige drukte, even niet meer uit te breiden. Mislukt dus.

Als er vraag is, moet je er op acteren, dus deze picknickset nu al in de Shop, de rest volgt binnenkort.



Het leuke vind ik van deze lijn dat er rekening gehouden is met "rolstoelers", mijn zwager en schoonzus zitten er ook in en ik weet dus soms hoe lastig het is om ergens een goede plek te vinden. Daarom is deze per direct toegevoegd aan het assortiment. De Picknickset uit de Eco-lijn.


Daarnaast ben ik ook gek op vormgeving, design. Dus bij het zien van de Toso-bank, dacht ik direct: "Die wil ik"! En yep, gelukt, en dus vanaf deze week dus ook verkrijgbaar bij SKWshop.
Parkbank Toso
Een bijzondere leuke combinatie van parkbank en fietsenrek, ideaal om de inrichting van sport- en speelpleinen mee af te maken..toch? Leverbaar in diverse kleuren, en voor de bevestiging kan gekozen worden voor montage op het maaiveld of voor inbettonneren onder het maaiveld.

En...de bouwvergunning voor Texel is erdoor :-). Het pannaveld kan geplaatst worden. Het heeft allemaal even geduurd, eigenlijk had ik dit project al opgegeven, maar goed nieuws, voor mij en de jeugd van Texel  natuurlijk.
Morgen met de bouwers om tafel, even wachten tot de materialen allemaal binnen zijn en aan de slag.
Ik houd jullie op de hoogte.

Dit wordt omgetoverd tot een mooi pannaveld :-)

Kortom, alles volop in beweging bij SKWshop.

Ik heb nu een aanvraag voor een beach-voetbalcourt, super. Deze heb ik nog niet geleverd, dus ik ga nu uitzoeken welke zandsoort en drainerende ondergrond ik aanbied en daarna gaat deze dame een welverdiend terrasje pakken.

Druk. druk,druk.. en mooi weer, dus mij hoor je niet klagen.


Groetjes van allesvoorbuiten


Als er nog een voetbalclub de netten wil vervangen > we hebben een superaanbieding!
Gekleurde geknoopte PE-netten: 7,32 x 2,44 x 0,9 x 2 voor slechts 67,50 per stuk!!



       SKWshop, sterk in parkmeubilair, slagbomen, voetbaldoelen, dug outs en meer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten