dinsdag 24 september 2013

De laatste serie doelen...


Einde sportseizoen nadert, ik lever de komende 2 weken nog een aantal voetbaldoelen uit, maar ik begin nu te merken dat de opdrachten hiervoor terug beginnen te lopen.

Dus tijd voor de volgende ronde, fietsparkeren, overkappingen, antiparkeerpalen, pannavelden, schoolpleinen en meer.. Ik ben blij dat ik voor een breed en diep assortiment gekozen heb en kan me nu gaan richten op de andere producten. En daarnaast in de rustigere wintermaanden die komen, me volledig focussen op de optimalisatie van mijn site, hier ben ik de afgelopen periode niet echt aan toe gekomen. veel categorieën zullen nog aanzienlijk uitgebreid worden, de teksten geoptimaliseerd worden en en een forse uitbreiding van de keuze menu's en dat is gewoon best veel werk.

Ik heb echt een superleuke tijd achter de rug, de productie van dug-outs en antivandalendoelen naar Groningen gehaald.

De dug-out-serie die in Groningen gemaakt wordt, DO150


De vandalisme-arme panna- recreatie voetbaldoelen, TRD300


Hier komen nog basketbalpalen bij die ik nu nog uit Roemenië importeer, antivandalen basketbalborden, een meubellijn en de BF1000.

De komende tijd zal ik dus ook energie stoppen in met name dit laatste product, de andere worden in het voorjaar weer belangrijk. De BF1000 is een mooie fietsoverkapping die ook in Roemenië geproduceerd werd, de ervaring heeft me geleerd dat het beter werkt als ik de zaken in eigen hand heb en dichtbij huis. Indien er iets niet helemaal goed gaat, is het voor mij eenvoudiger om de juiste nazorg te leveren. Heb ik wel door schade en schande geleerd natuurlijk ;-).

Mijn vaste uitspraak tegen een klant is als er iets misgaat: "We gaan er voor zorgen dat u een tevreden klant wordt". En ik kan zeggen dat dat in 99% van de gevallen ook gelukt is. Met de BF1000, boogfietsoverkapping heb ik problemen gehad met de Roemeense kwaliteit en dat is nu dus ook definitief opgelost! Ik kan niet wachten totdat de 1e Groningse verkocht wordt en dus echt in productie kan.

Boogfietskap model BF1000,  nu ook, made in Groningen!

En verder staan er nog de levering van een paar leuke panna-velden op het programma. Wederom worden deze geplaatst door Montage Noord. Ook het hebben van een vaste montagepartner heeft m.b.t. nazorg en flexibiliteit zijn meerwaarde al ruim bewezen.

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat door mijn manier van werken, met vaste betrouwbare partners en weinig overhead, flexibiliteit en inmiddels zeer uitgebreid netwerk van fabrikanten en leveranciers nog wel eens succesvoller kan worden dan dat ik ooit had durven dromen. Natuurlijk, slapeloze nachten genoeg gehad, hele weekenden door moeten werken, maar ik begin vaste voet te krijgen in een "mannenwereld", waarvan ik inmiddels weet dat de aanwezige vrouwelijke collega's echt niet onderdoen.. ;-)


Hartelijk groeten van #allesvoorbuiten



En deze rookoverkapping is een absolute topper aan het worden: model Keulen.
Rookcabine uitgevoerd in zwart, opening in de lange wand

Hier uitgevoerd in de industriële blauwe kleur.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten