zondag 15 september 2013

Klaar voor de nieuwe week!


Een topweek! Montage Noord is voor ons bezig geweest met de inrichting van een nieuw sportcomplex in Venray. De 1e serie dug-outs uit Groningen zijn daar geplaatst, en ik heb mijn 1e antivandalennetten kooimodel in 2 kleuren verkocht. En het transport met mijn nieuwe transporteur is ook zeer goed verlopen. Erg leuk dat ik hier aan gekomen ben via een oproep in de sociale media. Land Transport-Harkema.


De montage van de netten in de door Montage Noord geplaatste doelen in Venray door vrijwilligers van de vereniging.
           

Land Transport-Harkema met onze dug-outs
De volgende rit gaat zeker weer naar Land-Harkema. Keurig alles volgens planning geregeld!

Daarnaast heb ik een dusdanig aantal doelen uitgeleverd en moet nog een dusdanig aantal uitleveren dat het niet anders kan dan dat 1 of meerdere concurrenten daar al behoorlijk last van hebben. Eerlijk is eerlijk, dit heeft al mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen.

Bijna mis!
1 levering afgelopen week ging bijna mis, echter dankzij de inzet van Montage Noord, vrijdag 'savonds om 11 uur nog 6 doelen halen uit het midden van het land en de volgende ochtend om 8:00 uur te leveren, kon er op Sportpark West-end te Groningen toch gevoetbald worden door de jeugd met onze verplaatsbare JVD145 doelen, weliswaar 5 minuten te laat, maar we hebben het gered :-).


Afgelopen zaterdag 5 min. na negen werd er gevoetbald op sportpark West-end


Mijn leukste momenten deze week.
Een zeer dankbare klant uit Amsterdam, die met spoed een slagboom wilde. Binnen 4 dagen geleverd en geplaatst! Sound and Vision.

Citaat,
De slagboom is net gisteren geplaatst, zie bijlage foto.
Het ziet er allemaal keurig uit
Dank u voor uw belangstelling en services.


En de nettenfabriek die deze week 2 x gebeld is uit het noorden met de vraag of ze netten wilden leveren, beide keren antwoordde. SKWshop is ons distributie-punt, daar kun je onze netten bestellen. TOP!!

Sound & Vision Amsterdam

De komende week.
Nu de plaatsing voor de pannakooien in Koudekerke en Vlaardingen plannen. Het schoolplein in Leusden, vrijdag de dug-outs, die eerst afgelopen week geplaatst zouden worden,  plaatsen in Oldehove. Dit alles door Montage Noord, die ook woensdag ook de gehele dag jeugd-voetbaldoelen en netten gaat uitrijden op een speciaal geprepareerde kar en op zaterdag de nazorg op de pannakooi op Texel voor ons uitvoert.

Al met al ben ik blij dat ik voor volledig ondernemerschap heb gekozen en ben mij nu op het beraden op het volgende seizoen. Linksom of rechtsom, ik ben dan absoluut uitbreiding van het team nodig, en waarschijnlijk ook Montage Noord die op dit moment ook echt alle zeilen bij moet zetten om alles te klaren. En straks ook nog de montages-plaatsingen voor Pannaworld erbij gaat verzorgen.

Dus voor de uitbreiding bij SKWshop de komende periode maar eens rustig beginnen een competentieprofiel op te zetten. In ieder geval moet diegene goede content kunnen schrijven voor de site.
Op dit moment lig ik door alle drukte behoorlijk achter op het door mezelf opgestelde schema m.b.t. het toevoegen van producten en optimaliseren van de teksten.

Oh ja, wat erg leuk is, dat had ik namelijk nooit verwacht, dat slagbomen en parkeerpalen het zo goed zouden doen...waarschijnlijk moet ik de prijzen hiervan volgend jaar maar een beetje verhogen...


En binnenkort ook op de site, antiparkeerpalen met een ketting- en slot bevestiging. Zoals op mijn site beschreven. Indien u iets niet kunt vinden op onze site, bel of mail ons. U heeft een grote kans dat wij het u kunnen leveren en voegen dit daarna toe aan ons al zeer ruime assortiment. Als benoemd, ik moet even te tijd vinden.

Ideale oplossing om wildparkeren tegen te gaan


Hartelijke groeten van allesvoorbuiten, sterk in dug outs, pannakooien, slagbomen, parkmeubilair en meer...




 De 1e serie opblaasproducten is geplaatst, nog maar een stuk of 50 te gaan.......categorie Fun.








  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten