maandag 11 maart 2013

Extra editie: Panna-assortiment.

 Assortiment Pannakooien van SKWshop




Iedere week neem ik me voor, nog een paar dagen vol aan de bak en dan even helemaal niets.
Het lukt me dus niet, haha.

De vorst zit in de grond, dus deze week echt even de tijd nemen voor een aantal details. Dan maar even niets meer toevoegen aan het assortiment, alhoewel ik mezelf dat al tig keren beloofd heb.
Ik heb alweer hele mooie rvs-afzetpalen in de wacht staan ;-).  En om mijn klanten op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, deze week naast mijn reguliere wekelijkse blog een extra editie. Met als thema: Panna-kooien.


Het spelletje nogmaals kort uitgelegd:
Panna-soccer is razend populair. Scoren, techniek maar vooral de bal door de benen van de tegenstander spelen, daar draait het om! Elkaar dollen is dus belangrijker dan scoren.


Pannasoccer is ontstaan uit de Surinaamse voetbalcultuur. De vertaling voor het woord is ‘poortje’, wat in het voetbal staat voor het door de benen spelen van de bal van de tegenstander. Wanneer je een "poortje" of "panna" scoort bij je tegenstander, betekent dit een "knock-out"! Van 1 tegen 1, tot 5 tegen 5 spelers.

Daarnaast doen de wanden mee bij het spel.


Het assortiment van SKWshop op dit moment:

Afgdelopen periode erg veel bezig geweest met de opbouw en uitbreiding van mijn panna-assortiment, mijn advertentie-kreet is: "SKWshop levert uw pannakooi op maat". En daar staan we voor. Dus even voor een ieder die geïnteresseerd is op een rijtje gezet wat de mogelijkheden op dit moment zijn: Oplopend in prijs.

De PS100 serie pannakooien heb ik nu dus in diverse uitvoeringen:

A:
Uitvoering dsm, diverse afmetingen, verzinkt zonder bovenbuis. 1 Poortje 1 x 1 meter, voorzien van antivandalendoelen in RAL-kleur naar keuze: 0,75 x 1 m. Ook leverbaar met de wanden in groen of in zwart.

Hier uitgevoerd met kunstgras.

B:
Uitvoering van de pannakooi idem aan A, behalve zijn de lange wanden dan voorzien van een bovenbuis, waarop toeschouwers kunnen leunen. ook leverbaar met groene en zwarte wanden.

Op tegelvloer, met bovenbuis.
C:
Pannakooi uitgevoerd met contactgeluidsdemping.
De ronde palen worden vervangen door onze Minerva-palen. Hier zitten kunststof doppen op die het contactgeluid reduceren. Geen ijzer op ijzer. Daarnaast is deze constructie degelijker, de palen zijn 60 x 40 mm. Alhoewel iets duurder, kan deze uitvoering overlast door geluid voorkomen. Op de basisversie hiervan zit geen zogenaamde leunbuis. De hierna getoonde afbeelding is van een grote voetbalkooi, maar  heeft hetzelfde afwerkingsnivo.

Kooi met contactgeluidsdemping

D:
De meest luxe versie van de PS100-serie. Afwerking idem aan de vorige kooi, alleen wordt deze dan voorzien van een speciaal gezet leun-profiel, welke op de lange zijden gemonteerd wordt. ook leverbaar met een verzinkte,  groene en zwarte wandafwerking. Het leunprofiel kan desgewenst in dezelfde kleur gepoedercoat worden als de doeltjes, wat deze kooi een bijzonder luxe uitstraling geeft.

Afbeelding leunprofiel.


E:
En dan heb ik natuurlijk nog de uitvoeringen met dikke spijlen als wandafwerking: De PS200-serie. In de foto zie je een volledige multi-sportkooi, lever ik ook natuurlijk :-). Maar de Pannakooi-afwerking is idem.
Afwerking PS200 Pannakooi.



F:
En model Play, hier heb ik redelijk veel aanvragen voor lopen. Nieuw in Nederland. Hier ook op de afbeelding een multisportkooi, de Pannakooi 5 x 10 meter, is echter op dezelfde manier afgewerkt. Onder druk geïmpregneerd hout, voorzien van contactgeluidsdemping.

Afwerking model Play.




Alhoewel een bestaande vloer, mits deze redelijk vlak is, meestal prima voldoet, kan ik al deze kooien vanzelfsprekend leveren met een vloer naar keuze.

Dus biedt SKWshop voor ieder budget een passende oplossing.

Ook zal ik binnenkort mijn vaste bouwteam verder aan jullie voorstellen. Deze jongens stemmen dan de plaatsing af met de klant, plaatsen de kooi, en regelen de nazorg. De club heet Montage Noord en heeft beloofd zichzelf binnenkort voor te stellen via deze blog en onze website.

SKWshop, uw partner voor: voetbaldoelen, ballenvangers, parkmeubilair, hockeydoelen, dug outs en meer.

                            SKWshop, echt  #Allesvoorbuiten.

                         En de 2e helft volgt weer mijn reguliere #allesvoorbuiten blog.
 En gun je me een hoge plek in google, like deze blog, deel hem, of geef een Google+









Geen opmerkingen:

Een reactie posten