dinsdag 5 maart 2013

Overuren...

Slagbomen, pannakooien..het gaat hard.



De weken vliegen voorbij, ik merk dat de investeringen niet voor niets geweest zijn. Drukte alom, voor eind volgende week mijn nieuwe producten in de shop, het assortiment antiparkeerpalen heb ik namelijk flink uitgebreid en nu moeten ze nog in de shop geplaatst worden. Ik heb 2 weken terug contact gelegd met een grote Duitse fabriek, die mij graag wil leveren. Ja, de grootste van Nederland worden qua assortiment hardware is nog steeds mijn doel!



Binnenkort in de shop



Organisatorisch...

Erg druk met leveranciers voor sportkooien en sportkooi-onderdelen en met het organiseren van plaatsers van sportkooien, pannakooien, hekwerk en slagbomen aan de andere kant van Nederland, allemaal gelukt en ik heb nu dus ook in Limburg ervaren bouwteams. Ook heb ik een autacad-tekenaar, die alle modellen op papier uitwerkt, zodat we naast de foto van de kooi, ook tekeningen kunnen meesturen bij de offerte.
Net een kooi geplaatst in Balkbrug. Daarnaast ga ik op Texel een kooi plaatsen, een mooie: 10 x 15 meter, groen gecoat met signaalrode doelen. Met de boot dus :-).

Mijn bouwers draaien inmiddels overuren, het implementeren van de combinatie-keuzemenu's, blijkt meer werk dan verwacht. Maar SKWshop heeft dan wel weer onderscheidende mogelijkheden en wordt steeds unieker qua concept.

Voor mijn nieuwe lease-auto de details geregeld (interieur uitgekozen), afspraken met mijn accountant gemaakt, en nog langs een paar bouwers om bij drukte de plaatsingen in midden-Nederland verder af te stemmen. En volgende week met Montage Noord om tafel om verdere invulling te geven aan hun rol van "huisbouwers", het kernteam.

Alleen nog de reclame-bedrukking regelen :-)



Ondernemer

Mensen, ik merk dat ondernemen echt iets voor mij is, had ik jaren eerder moeten doen. Heerlijk om de coƶrdinerende rol te hebben in het gehele proces. Zowel nationaal en internationaal. En mijn visie op samenwerking, duurzame relaties aangaan en verder uitbouwen, i.p.v. snel thuis, heeft inmiddels ook zijn vruchten afgeworpen. En zo eenvoudig is het voor mij, partners waarmee ik geen heldere afspraken kan maken en/of hun afspraken niet nakomen, neem ik vroeg of laat gewoon afscheid van.

#Allesvoorbuiten (SKWshop) gaat voor een goede naam op de gebieden; betrouwbaarheid en kwaliteit. Natuurlijk gaan er zaken mis, geen probleem als we er samen maar van leren. Een fout is voor mij nog altijd de verplichting om het de volgende keer beter te doen.


Dus eigenlijk helemaal geen tijd om te bloggen, en dat betekent voor mij dat het goed gaat. Ik moet alleen nog een paar plaatsen omhoog in Google met de term: voetbaldoelen.


Als u voor kwaliteit en betrouwbaarheid gaat, SKWshop heeft u graag als klant en biedt voor bijna alle buiten-inrichtingsproblemen een passende oplossing.

SKWshop voor.:
Pannakooi, ballenvanger, voetbaldoelen, parkmeubilair, dug outs en meer....



De hartelijke groeten,

Karin
www.SKWshop.nl



Ook de Festival-lijn parkmeubilair  wordt nog fors uitgebreid.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten